måndag 15 november 2010

Tur att man är tjej

Woho, titta vad som damp ner i brevlådan idag :) Precis vad jag INTE har tid att läsa... ;)
Istället borde jag läsa typ tusen barnböcker, tre tusen kurslitteraturböcker och 500 anteckningar från föreläsningar. Samtidigt som jag ska planera 80 lektioner, vara på min praktik, hinna träna, blogga, träffa kompisar och vara en bra och framförallt trevlig flickvän....

Tur att man är tjej ;)

Måste planera årets adventspynt med ju, snart dags!
Någon som har några bra tips?

3 kommentarer:

Tess sa...

Hej vännen!
Ja tur att man är kvinna så man hinner både alla måsten plus lite läsning ;)
Kramar

Sara sa...

Jag har inga tips, mer än att göra sin egen adventsljusstake med blockljus. Det ville jag göra redan förra året, men det blev inte av. I år har jag redan handlat hem en del pyssel för det :)

Japp, fortfarande sjuk, lunginflammationen har inte gett med sig trots antibiotika i 6 dagar. Ska äta hela kuren och fortsätta vila hela veckan så får vi se sen.
Kram!

Marie-Louise sa...

Men vi kan ju göra fler saker samtidigt :) och ett hett bad med en bra tidning sitter ju inte fel efter skola, praktik, läxläsning m.m. /kram