lördag 13 november 2010

Gårdagen och iPHONE!


Vi hade en jättetrevlig kväll hemma hos Ellen och Erik igår :) Supergod mat, sällskapsspel, hockey o trevligt sällskap, kan inte bli bättre! Tack godingar!!

Har öst ner hela dan idag, vi skulle cykla till Mediamarkt och byta en grej men vi kände inte riktigt att det var värt det i regnet ;) Så det blev en sväng på stan istället... Hittade bokstäver som jag letat efter, det blev såå bra! Titta in senare så får ni se bild :)

Sen gick vi in på Telenor, och nu, nu är en snygg iPhone4 på väg hem till mig :) Den kommer på posten i veckan!! Wiiiie!

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Hoppas den verkligen kommer i veckan.. En jag känner fick i slutändan vänta 6 veckor på sin ;) Men det var ett tag sen så trycket har nog släppt nu ;))

Familjen Lindström sa...

Var hittade du de superfina bokstäverna? Har redan textat Marica o frågat innan jag såg detta inlägg o nu känns det som du köpt dem någon annanstans?! Nyfiken! Tyckte de var jättefina o är fortf. väldigt sugen på en familjevägg hemma med alla våra namn som ett korsord... Kram igen!

Emilias sa...

Ja, de är köpta på Edwins Corner här i Skövde :) Tänkte köpa dom på Hem o hobby men blev helt kär i dom här när jag såg dom.. Åh, ideén om familjeväggen lät jätterolig rycker jag :) Kram igen tillbaka!

Familjen Lindström sa...

Edwins corner? Menar du att jag missat ytterligare en affär i shopping-mekkat Skövde?! ;) Vad kostade de? Var de svarta från början o i vilket material?

Ja, såg i en inredningstidning för nio år sedan en sådan korsordsvägg o har velat ha en sedan dess... Men har ju varit tvungen o vänta ut alla barn ;) hihi! Men nu är det färdigproducerat ;) o jag kan kanske äntligen få min familjevägg...

Kram!

ellen. sa...

Tack goa ni för en supermysig fredagskväll, roligt med bilder!!! <3 <3 <3 Vad kul att iphonen äntligen blir din nu, jag vet en till som är bra sugen ;) STOR KRAM TILL DEJ VÄNNEN!!! Ha en mysig söndag!