onsdag 17 november 2010

Mysfika

Gick förbi min favvo inredningsbuktik, Edvins Corner. Såg så mysigt ut i skyltfönstret så kunde inte låta bli att ta kort. Titta kälken bara, så fin!!

Lång dag på praktiken och möte på skolan. Inte alls så givande som det skulle kunna vara, känns som det inte är så ovanligt fenomen nu för tiden...

Maria ringde när jag var på väg hem o undrade om jag ville med o fika, så jag styrde om mina steg mot stan istället :) Perfekt väder att sitta inne på ett café med tända ljus och te tillsammans med sin bästis :)

Nu laddar jag för 75 minuters spinning, ska bli sköönt!

4 kommentarer:

Tess sa...

Jättefint verkligen!
Vad mysigt med fika med kompisen. Sånt kan man aldrig få för mycket av.
Hoppas du får ett bra spinningpass.
Kramar

Familjen Lindström sa...

Sååå mysigt när affärerna börjar julskylta! Något för tidigt tycker jag men i år helt perfekt, så även jag hinner insupa lite svensk julatmosfär ;)

Blir NK nästa helg, får inte missas!!!
Kram!

Unknown sa...

Va härligt, va ett atg sen jag va där se om man kan komma dit snart :). kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Det är ju så att man ibland får ge vika för sin kära sambo. Han vill inte ha allt i vitt. Så kontoret kompremissa vi lite. Så båda blir nöjda :D Lite svart, och lite manliga inslag.
Det är tänkt att vi ska göra en vägg med dessa skyltar och fotografier, men så långt har vi inte kommit ännu :P

Idag blir det en fika med en kompis på eftermiddagen.
Själv då?
Kram!