måndag 1 november 2010

Shopping

Ledsen o göra er besvikna, men det här blev min shopping idag ;) två hårvårdsprodukter och ett saltkar... och ett rosa kollegeblock men det var så tråkigt så blir ingen bild på det...
Jag gillar inte att köpa hårvårdsprodukter, tycker det är alldeles för dyrt!! Skulle ju vilja ha fina, dyra produkter som man köper hos frisören men är alltid för snål för att köpa sånt... Så därför köper jag de redan billiga produkterna när det är rea på dom, haha!

Istället för att ha shoppat loss på stan har jag shoppat loss på nätet. 
Studentlitteratur för 700 kr, JIPPI! (nooot). 
Och ja, Pannkakstårtan hör just nu till min studentlitteratur. 
Köpte den o två barnböcker till, kunde ha lånat dom men tänkte att säkert kommer till användning i framtiden ;)

Även Bodystore fick sen en omgång av mig ;) Nu får det veeeerkligen vara slutshoppat, för idag ;)

11 kommentarer:

Annie sa...

Frisören som ligger vid krikelin brukar ha lägre priser på produkterna än vad andra salonger har. Och där kan man bla köpa schampo och balsam i jättestora flaskor med pump och eftersom det är så drygt och håller länge så blir det inte alls dyrare än att köpa i vanlig affär. Jag kan köpa de stora flaskorna och ha dem i över ett år. Bara ett litet tips.. :)

Familjen Lindström sa...

Håller med dig... jag köper barnängeln till hela familjen, aptrist och det ser inte ett dugg fint ut i badrummen ;)

Weiii, nu ses vi på fredag! Jag textar dig så bestämmer vi tid och plats, jag har mycket troligtvis bil så jag hämtar upp dig någonstans.

Kram!

Familjen Lindström sa...

Håller med dig... jag köper barnängeln till hela familjen, aptrist och det ser inte ett dugg fint ut i badrummen ;)

Weiii, nu ses vi på fredag! Jag textar dig så bestämmer vi tid och plats, jag har mycket troligtvis bil så jag hämtar upp dig någonstans.

Kram!

Anonym sa...

Jag köper billigt till grabbarna o dyrt till mej :) Ha Ha Ha :) Men ska börja köpa det dyra till barnen oxå tror jag o späda ut det med vatten, tips från min frisör.. det är så de gör med billighetsschampoo :)
Jag drar liiiite på att beställa min litteratur men finns ju egentligen ingen återvändo ;)
KramKram vännen <3

Anonym sa...

Jag skrev mitt namn men kom inte med men vara bara lilla jag ;)

Anonym sa...

Det vill ju inte.....

*Marica*

Emilias sa...

Malin :) Toppen att jag kan åka med dig :) Vi hörs o bestämmer närmare!!
Ska bli jättekul o ses!
Kramkram

Anonym sa...

Du har fått en award på min blogg <3

Marica

Tess sa...

Jag köper faktiskt mina hårvårdsprodukter hos frisören. Det ÄR dyrt, men också BRA och DRYGT! Så för mig är det värt det :)
Kramar

Marie-Louise sa...

Ja men det var väl inte så dålig shopping. Här har det också beställts studentlitteratur, den här litteraturen kommer göra mig bankrutt. Usch och fy vad dyrt det är. /Kram

Jannie sa...

ha ha ha Pannkakstårtan som litteratur??Klockrent ju!
Hade nog oxå köpt dom,för du lär ju ha användnig för dom sen.Men är det så galet dyrt alltså??Fy vad trist!

Duktiga dig som shoppade lite på Bodystore till dig själv oxå.Det var du värd!
Har ni hört något om tentan i förra v förresten?Håller tummarna såklart!

Hoppas du får en mysig kväll!
Massa kramar