söndag 14 november 2010

Emiliadagen

Ibland kommer det ut hus till salu här som man gått o tittat på o undrar hur det ser ut inuti :) Så roligt!

Huset ligger utmed vägen jag cyklade varje dag när jag gick på högstadiet och under de åren byggdes huset ut. Ser ut att vara ett hus helt i min/vår smak med stor vill ha faktor!!!
Synd att det inte är dags för hus än bara... 

Tror ni glömt nått idag godinar!? :)
Det är ju Emilia-dagen juuu! ;)
Fars dag är det med :) Vi har varit på mysig middag hos svärföräldrarna i Tibro, trerätters blev vi bjudna på. Gott gott gott!
Har busat o myst med sötaste flickorna, idag kände vi igen vårt lilla fadderbarn igen, go o gla´ var hon :)

Nu blir det mys framför Ensam mamma söker! Bästa på söndagskvällen ju :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det där huset la jag ut på Facebook förra helgen och undrade om någon har 3 mille till mig ;)
Kramisar

Familjen Lindström sa...

Åh, grattis gumman! Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilket läckert badrum!

Hur har helgen varit?

Hej, hej!

Camilla sa...

Vilken fint badrum!
Och grattis i efterskott!
Kram på dig!

Unknown sa...

Det där huset är en av mina kompisar spekulanter på :), hoppas dom får de är ju kanon fint. Kram