fredag 26 november 2010

Calle och Linnea

 +
= SANT!

Snöigt i Skåneland också... ska snart åka iväg o hämta mina kära syskon i skolan, men först ska pappa byta till vinterdäck på bilen. Märks att de bor i södern, i Skövde har alla haft vinterdäck i flera veckor redan ;)

Ser fram emot kvällens konsert! Lillasyster och hennes kör ska sjunga ihop med Calle Kristiansson. Är så glad att jag kan vara med och kolla, brukar vara svårt att få ihop det eftersom jag bor så långt ifrån dom... men den här gången gick det :) Vet inte vem som är gladast, jag eller min syster!

3 kommentarer:

Therese sa...

Men så skoj! :-D Å du den där laxmackan såg inte att vara allt för illa ut... *ler* Å visst är sambo/man svårt att hitta bra klapp till, min man fyller dessutom år dan innan nyårsafton så jag får klura dubbelt :-/ Trevlig helg å advent nu <3

MIN LYCKA ♥ sa...

Vad orligt att få lyssna på Calle, gillar han. Hörde han på Idol i skandinavium förra året.

Här är det fullkomligt snöstorm. Och ja..vinterdäcken är på sen 1,5 månad tillbaka, trots att man inte bor längre norrut än Uddevalla.

Om en stund måste jag bege mig ut på äventyr igen, berättar imorrn;)

Kram kram och trevlig helg!!

Marie-Louise sa...

Men vad mysigt, vilken grej :)