torsdag 18 november 2010

Längtat

I helgen ska jag åka och hälsa på den här fina tjejen, bästaste Charlotte!! ÄNTLIGEN!! 
Hon bor i Linköping och har pluggat där de senaste 3 åren och nu första gången jag ska åka o hälsa på, pinsamt men sant...
Som tur är har hon ju varit i Skövde o hälsat på emellanåt!!

För att få ihop det bokade vi tidigt, så biljetter har varit bokade sen i slutet av september, oj vad jag har längtat!!
Ser fram emot en mysig helg, men bland annat bio och julmarknad!! :)

Nu, Robinson!
Sambon leker med sin iphone, morr morr morr!

4 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Kul att hälsa på vänner som man sällan ser, samma för mig, ska snart ta mig i kragen och åka till Göteborg en sväng!

Synd med telefonen...men din sambo har ju dock en bra kväll;) Tur att Robinson är på TV...

kramis

Marica sa...

Kul att du äntligen kommer iväg!
Jag har oxå kompisar i linköping, jag borde ju passat på å åkt med så vi hade haft tågsällskap :)
Ses imorgon vännen!
KRAM <3

Anonym sa...

Åh härligt!

teddy sa...

Ohhh så underbart det låter att träffa en gammal vän :) Hoppas verkligen att ni får en strålande helg ihop.
Trevlig helg!!!