måndag 8 november 2010

Måndag igen

Fikat vi bjöd mormor o morfar och Rikards föräldrar på igår, mums!

Oj vad jag har bloggat dåligt idag, sorry! Har varit fullt upp... mormor o morfar åkte på förmiddagen, sen tog jag en sväng på stan o efter det hade vi seminarium på skolan. Barnböcker är det mycket fokus på just nu :) Tycker det är riktigt roligt!

Kom precis hem från gymmet, har varit lite sisådär med träningen nu två veckor men nu ska jag komma igång ordentligt igen tänkte jag :) är ju så kul när man ser och märker resultat!

Vi har lite beslutsångest ikväll... Ska vi se Biggest Loser eller det nya på svt Ung och bortskämd?? 
Svårt svårt... Stoooora problem har vi ;)

3 kommentarer:

Gaymasen sa...

Åh vad gött! Hade jag gillat. Mums. Haha.

Och jag (vi) läser naturvetenskapligt basår. Så vi får behörighet att söka in till läkarlinjen. :)

Stefan sa...

Ung och bortskämd verkar ganska intressant men tror tyvärr att deltagarna kommer överdriva ganska ordentligt just för att man är i TV.

För min del blir det Biggest Loser på TV4 men det går att se i efterhand på TV4 Play vilket jag inte vet om just Ung och bortskämd går? I vanliga fall brukar SVT lägga upp många av sina serier.

Anonym sa...

Åh det såg gott ut!