måndag 22 november 2010

Kunde inte hålla mig


Hittade så mycket fint när jag var och handlade... Jag o Rikard hade kommit överrens om att jag skulle köpa två nya adventsljusstakar, undrar vad han säger när han ser att jag kom hem med ganska mycket mer.. ooops! :)
Hade tänkt o vänta tills på onsdag med o dona med adventspyntet men när snön faller i stora flingor ute kunde jag inte hålla mig :)

Blev dock lite ledsen när jag öppnade den ena advensljusstak-lådan och den ljusstaken var sönder :( bara o cykla tillbaka o lämna igen den, men det får bli en annan dag.

Nu laddar jag för 45 minuter spinning och 45 minuter styrka!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint!
Det gör ju så mycket mer lite grönt och ljus hemma! :D

Kramis Carro

Madeleine Berglund sa...

Hej där!

Oo men jag tackar då ödmjukast för komplimangen. =D

Titta, du verkar haft en alla tiders helg med en stor julbonus. =D Mmm, härligt. Gick det bra att byta adventsljusstake?

Kram Madde

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Kul att du vill vara med i min utlottning.
Kram Agnetha

Unknown sa...

Visst är det härligt med lite julblommor nu :)? Jättefina arrangemang. Tyckte du gjorde rätt i och handlade lite mer än vad som va tänkt ;), lätt att det blir så ibland :). kram

Jannie sa...

Å så himla fint!
Var har du hittat dessa skönheter?
Kramar