måndag 15 november 2010

Ung och bortskämd


Blev aldrig av att vi såg Ung och bortskämd förra veckan... har precis sett dagens program.
HE R R E G UUU D säger jag bara!
Vilken jäkla björntjänst dessa föräldrar gör sina barn, hur sjutton ska dom klara sig i livet..? i och för sig har dom väl pengar så de kan köpa till sig alla tjänster de behöver...

Det värsta av allt var nästan när Olga Isabelle fick åka hem och hennes mamma kom o hämtade henne. "Lilla dockan, ska jag hjälpa dig att packa? När vi kommer hem ska du få maassa nya kläder". What?! Varför skickade hon dit sin unge i överhuvud taget när hon ska behandla henne på precis samma sätt efteråt?!

Trodde ju finalen av Biggest Loser var ikväll, men fotbollsgalan puttade tydligen undan den... Morr!

Uppdaterat: Angående Ung och bortskämd, jag hörde på radio igår att det skulle vara uppgjort... att det är skådespelare som är med.
Är det något som vet nått om det?
Illa i så fall, eller kanske bra!? ;)

6 kommentarer:

Marica sa...

Jag gillar inte sport men fotbollsgalan gillar jag :)
Saknar dej!!! Kramar

MIN LYCKA ♥ sa...

Klart jag visar möblerna sen!!;)
Ska visa allt..nästan...hihi..

Zlatan fick sin 5 guldboll precis (och förhoppningsvis 2 som sover hemma som han sa). Hans fru är ju fruktansvärt snygg också! Vissa har visst allt, haha;)

Här blir det pensionärsjävlar nu!!
Go kväll!!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

I veckan blir att simma imorgon, och på torsdag lunch med en kompis. Annars är det inget speciellt inplanerat. Är inte riktigt upplagd för något speciellt!

Jag har inte sett det där programmet, men kan tänka mig att dom är skapligt bortskämda.

Kram!

Biggest Loser Sverige sa...

Jag läste en tidningsartikel om det (uppgjort) där en av deltagarna visade sig vara modell och att han hade valt att vara med i programmet för att kunna visa upp sig och på den vägen förhoppningsvis bli programledare i framtiden.

Anonym sa...

jag såg också, det är ju helt sjukt! man hoppas ju nästan att det inte är på riktigt....

Stefan Nilsson sa...

Nu var det länge sedan jag kommenterade inlägget och ännu längre sedan du skrev det. Tänkte ändå passa på och tipsa om att TV4 beställt ytterligare en säsong av Biggest Loser Sverige och därför söker man deltagare för fullt. Kanske något du vill tipsa dina läsare om? :)

http://biggest-loser.se/sok-2011/