tisdag 16 november 2010

Tisdagsinspiration

 Så fina omslagspapper :) Gillar randigt!
Stora julgranskulor tror jag att jag ska köpa och hänga upp i fönstret :)
(nästan alla bilderna är lånade från Sköna Hem)

Jul i tisdagsinspirationen idag, eller snarare advent! Tänk, nästa helg får vi börja pynta (om man inte redan har tjuvstartat). Jag går i full adventsplanering i huvudet just nu, vet ju inte riktigt vad jag vill ha... Granris är ett måste i alla fall, måste ut och plocka någonstans, inte det lättaste när man inte har någon bil.

Jag gillar inte själva julen så mycket egentligen, det finns många anledningar till det. Julen har en förmåga att bli väldigt krånglig och jag gillar inte det alls!

Men jag gillar allt pynt, jag gillar ljusen, jag gillar maten och jag gillar att umgås med mina nära och kära :)

4 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

hihi..alltid glömmer man nåt! Förra året bakade jag lussebullar och tyckte dom blev lite torra...förstod vad det berodde på när allt det smälta smöret står kvar på spisen;) haha!! Men funkade faktiskt att äta ändå.

Klänningen ser snygg ut på bild, hoppas den sitter lika bra på.

Kra, kram

Fröken M sa...

åh va mycke fina saker ! Jag älskar julen, paketen, pynten, godsakerna och allt annat som har med den att göra ! Ha en toppen dag :)
Kram

Tess sa...

Åh underbar tisdagsinspiration! Jag älskar ju julen och allt som hör till!
Hoppas du har en fin onsdag!
Kramar

Therese sa...

Härlig inspiration <3