torsdag 11 november 2010

Fotoväggen

Nu har vi äntligen fått upp våra foton på den nytapetserade väggen :) Vi är jättenöjda!
Det är så mycket minnen och glädje i korten så man blir riktigt glad av att kolla på dom.
 Sen kan man ju byta ut och lägga till bilder eftersom om man känner för det. Me like!!

Vi har även fått hem en canvas, den ska stå inne i sovrummet på en fotolist. Det saknas bara en detalj på listen så visar sen när allt är klart :)

Nu ska jag läsa lite barnböcker och bestämma mig för vilken bok jag ska läsa under mitt boksamtal nästa vecka, ska bli spännande o se vad barnen tycker om det!

4 kommentarer:

Tess sa...

Härligt med foto vägg! Ett hemblir inte levande utan en sån!
Ha en fin torsdag.
Kramar

Anonym sa...

Vad fint det blev! Bilder är så fina och ni har verkligen lyckats med placeringen av dem. Jag förstår att ni är helnöjda.

Kram!
MM

Camilla sa...

Vad fint det blev!
Sv: Jag köpte lådan på en affär som heter Strömsknallen. Jag vet inte om det är en kedja eller om affären bara finns här i Ö-vik.
Hoppas att du hittar en liknande. Annars har du ju en bra anledning att komma hit till Ö-vik ;)
Kram på dig!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Dom är dunder sköna! Så dom rekomenderar jag skarpt! :)

I helgen har jag inga planer alls faktiskt. Får se vad som händer.

Ska ni göra?

Ikväll blir det tacopaj och så ska jag se avsnittet jag spela in igår av Vampire daries. Hann aldrig se det igår.

Kram!