tisdag 30 november 2010

Ljus i våra fönster

Kom på att jag ju inte ha visat er våra nya adventsljusstakar :) Dom blev jättefina i våra fönster, gillar att dom är en blandning mellan traditionell ljusstake och modern.

Det är såå kallt här idag!! Solen lös på förmiddagen och det gnistrade som diamanter ute, otroligt vackert!
Ville ut och fota men det gick inte eftersom jag varit på praktiken hela dan...
Ikväll är det scoutmöte, gäller att klä sig smart o VARMT! 

Håll utkik efter tisdagsinspirationen, idag kommer jag bjuda på massa vill-ha-grejer!
Titta in sen!

8 kommentarer:

Tess sa...

Superfint vännen!
Ja kallt som attan är det, så klä på dig ordentligt!
Kram

Jess sa...

Så fin! Sådana där kan jag tänka mig!

Jannie sa...

Supersnygga!
Klä på dig ordentligt för guds skull!Svinkallt!Kramar

andrea sa...

hej du. nu har jag hittat hit! :) fina adventljusstakarna var! blir avis :P

Familjen Lindström sa...

Hej vännen!
Ledsen över min frånvaro, blir lite sådär just nu med kommentarerna. Har så himla mycket att fixa med nu inför resan... Gissa om jag längtar? I dag har vi -12 här och det är täckisar som gäller både till och från jobb. Funderar på att investera i en täckkjol men känns som onödiga pengar just nu ;)
Kram på dig och jag väntar med spänning på tisdagsindpirationen :D

Familjen Lindström sa...

Jo, glömde, det är alltså jag Sthlm-Malin som bytt profil... Du får ett mail om det ikväll ;)

Therese sa...

Ja, jag instämmer med övriga - jätte snygga!!! Stilrena! Här ska vi jsut ta kvällsfika, nygräddade lussebullar å varm shoklad ;-) KRAM

Madeleine Berglund sa...

Ååå men gud vad du är snäll. Tusen tack!!!!

Tack, jag hade en jätte bra första advent. Mysigt med fika och sen snö ute dessutom. Hoppas det håller i sig till julafton.

Hur är det med dig?

Den där kitchenaid, VIIIILL HAAAAAAAAA!!!!

Kram Madde