fredag 12 november 2010

Gröt på morgonen

Jag börjar alltid dagen med en tallrik gröt med en grov smörgås eller ett ägg till. Men idag blandade jag i proteinpulver med jordgubbssmak i gröten, blir jättegott och väldigt mättande :)
Laddar för spinning som börjar snart!

Nu ska ni få höra!
Vårt lilla fadderbarn satte oss verkligen på prov igår, hon var så glad o nöjd när hon kom men det varade inte så länge. Sedan grät hon nästan hela tiden hon var här... allt vi försökte var fel, byta blöja, äta, gungas i famnen... det gick bra när vi var ute o gick en sväng men när vi kom in fick vi höra mer.
Till slut somnade gullungen i min famn medan jag gungade henne, helt slut var hon... och vi med!
Så det kan gå :)

2 kommentarer:

Marica sa...

Hi Hi ja så kan det gå :) Det är det som är så spännande med barn, det är olika från dag till dag och gång till gång :)
KramKram <3

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Tack Emilia, vad glad jag blir.
Grötfrukost är inte helt fel. Jag köpte färskt bröd imorse, är ledig nämligen. Härligt!

Vilken fin fotovägg, I like.

Trevlig helg, själv åker jag till ullared, tjohooo! ;)

kram kram
Madeleine