måndag 1 november 2010

Award


Jag har fått denna söta Award av min fina Marica, tack vännen!
 Det här är vad jag behöver göra:
1. Tacka personen jag fått awarden av och länka honom/henne i din blogg
2. Sätt in awarden på bloggen
3. Berätta tre saker som du tycker om att göra
4. Visa ett foto på någon/något du älskar
5. Ge awarden vidare till 5 härliga personer

Tre saker jag tycker om att göra:
1. Myskvällar med mitt hjärta
2. Umgås med mina fina fina vänner
3. Läsa fina kommentarer här på bloggen

Mina underbara syskon och min älskade sambo, love you!

Jag ger awarden till dessa härliga tjejer:

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tusen tack tjejen! Det värmer, det behövde jag just nu.

Jag trodde inte att gårdagen skulle bli värre. Men det blev det. Jag och mamma fick åka in med Elvis ännu en gång till vetrinären. Ett anfall till fick han. Vi trodde att vi skulle få ta bort honom. Vår goa vovve! Åh vad vi grät. Min mamma är bland dom starkaste jag känner men när det gäller hennes hund då är hon inte stark.
Men vetrinären tror på Elvis. Så vi fick mer medecin och hela natten + kvällen har varit lugn. Nu är han med min pappa på jobbet.
Och vi håller tummarna så hårt vi kan!

Ikväll ska jag till sjukhuset och hälsa på min farbror. Det känns jobbigt men viktigt!

Nu överöser jag en massa på dig! Men det var skönt att skriva av sig.

Vad ska du hitta på idag?
Jag tackar och bokar för awarden igen och ska ta och göra den ikväll kanske, om jag hinner.

Många kramar!

Tess sa...

Tack gumman! Vad glad jag blir!
Den ska jag lägga upp! :)
Kramar

MIN LYCKA ♥ sa...

TACK!!
Precis vad jag behövde!!
Hittar ingen tid att vara här inne. Jobbar som aldrig förr och timmarna räcker inte till...
Det kommer du också att märka en dag;)

Helgen har varit fullproppas av roliga saker och det har gått i full speed. Härligt, men man känner att det tar styggt när man ska jobba effektivt på måndag igen. Nu har jag 1 dag på jobbet kvar, sen är det SPA som gäller. Gäller att ta tillfällena i akt!

Kram på dig och många tack för awarden.

Ps. Har läst ikapp några av dina inlägg och gillar färgen på din vägg. Tycker det ser jättebra ut, tänk vad fint du kan pynta med tavlor och annat skoj!

Ta hand om dig!

Jannie sa...

Tusen tack söta du!Glad jag blir!
Härliga foton du valde!Kramar