torsdag 11 november 2010

Nya mål

Jag i Thailand 2008. Önskar man hade en sådan resa att se fram emot igen...

Började dagen med en frisk morgonpromenad, solen höll på att gå upp och det var någon minusgrad i luften. Hur skönt som helst!!

Har satt upp nya mål med träningen. Jag har varit sjukt dålig på att sätta upp mål men nu har min kära sambo hjälpt mig att strukturera upp det lite :) 
Så målet för de fyra närmaste veckorna är:
Spinning 2 ggr/vecka, styrka 2 ggr/vecka och minst en promenad. 
Alltså 4+1 pass.

Många veckor har redan sett ut sådär men målet nu är att VARJE vecka ska se ut så, tror det ska gå bra :)

Ska iväg till skolan några timmar. I eftermiddag kommer världens sötaste fadderbarn på besök några timmar :) Hennes föräldrar o hennes goa storasyster ska åka o bada o då får lilltjejen vara med oss. MYS!

5 kommentarer:

nathalie sa...

har dom börjat med internet bokning på actic?
ska du köra spinning idag ?
kram

nath sa...

ja det kan jag göra :)
Men måste man ha inloggnings kod först då eller kan jag fixa det imorgon bitti?
kram

Therese sa...

Så mysigt att ni får rå om en gullunge på eftermiddagen - kan vara väl så bra träning som spinning ;-) KRAM <3

Amanda sa...

Wow vad härligt det ser ut! Jag har aldrig varit utomlands så jag skulle verkligen, verkligen vilja åka. Någon gång. :)
Just nu är det kanske inte så lämpligt men framöver sen.

Anonym sa...

glöm inte variation bara, det är det bästa för kroppen. Annars vänjer den sig lätt :) Det kommer du klara hur bra som helst, lycka till! Kraamis