lördag 6 november 2010

Trött lördag

Köpte lite liljor på väg hem från jobbet, tycker dom är så fina :)
Åh vilken trött dag det är idag... Känner mig nästan bakis men eftersom jag inte drack en droppe alkohol igår kväll är det helt enkelt vanlig trötthet. 
Blir en lugn hemmakväll tillsammans med min älskling, precis vad jag behöver!!
Min goa Marica var på ikea i veckan och bad henne då köpa med sig ett gäng värmeljus, dom har en tendens att gå åt så här års :) Antar att jag inte är ensam om det "problemet"? 
Tack vännen!!

4 kommentarer:

Marica sa...

Jag har en halv IKEA papperskasse här hemma med ljus så jag ska klara mej lite ;)
Hemmakväll är aldrig fel :) Hoppas ni får det mysigt! Jag och F har fortfarande inte sett Beck men nu har vi den i alla fall :) Dax att ta tag i min kväll ;)
KRAM

Camilla sa...

Håller med dig. Liljor är såå vackra!
Och visst går det åt ett och annat ljus denna årstid :)
Vad snäll hon var som köpte ljus åt dig.
Kram på dig!

HUSnrNIO sa...

Man kan ALDRIG få för många värmeljus... =) Ha en trevllig lördagkväll.

Therese sa...

Liljor är verkligen vackert, och ljus får man aldrig nog av! KRAM