tisdag 22 februari 2011

Tisdagsinspiration

Garderobsinspiration i dagens tisdagsinspiration :)

Vi har beställt garderobsdörrar till vår garderob i sovrummet. Det är en väggfast garderob (ett hål i väggen liksom) och hittills har det bara hängt panelgardiner i hålet. Nu har vi äntligen gjort slag i saken och beställt riktiga dörrar. Eftersom måtten inte stämmer överrens med några dörrar som redan finns i olika affärer var vi tvungna att måttbeställa. 
HUA vad dyrt det är!!! Men jag lovar, det kommer bli snyggt!




Vi tittade runt och valde bland färger och olika modeller, finns hur mycket snyggt som helst. Det får bli vita glasdörrar med silverram och spröjsar. Precis som på bilden faktiskt :)



Men tänk... drömmen är ändå en walk in closet. Kläder är roligt, de tar ju sån plats bara... För att inte tala om skor, jag gillar skor! Åh, en garderob som på bilder vore huur härligt som helst!

11 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Ja, vem skulle inte vilja ha en walk in?! Ksnske får ett rum över och kan göra en när barnen blir stora och flyttar ut ;) hihi! Jag får väl vara nöjd över min skogarderob så länge ;)
Väntar med spänning på bildbevis sen när dörrarna har kommit! Kram

Daniel sa...

åh lila vill jag ha!

Jenny sa...

Blev det Skånska byggvaror?

Emilias sa...

Jenny: nej det blev tengberts i tibro :) är era från skånska byggvaror? Puss

Therese sa...

hi hi jag tar hellre ett walk in skafferi ;-) KRAM vännen <3

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Kallt idag! Jag sitter och fryser som en ille här på kontoret :(

Vad ska du hitta på idag?

Kram, kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad mysigt! Jag hoppas "vi" får följa med ;)
Ska du vara där hela helgen?

För mig blir det inte så mycket. Ska äta pannkaka hos mamma ikväll, det är vad jag har på schemat. Hehe!
Jag är barnsligt förtjust i pannkaka! Mums!

Åker du tåg till pappa?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, du verkar ha lite otur med förseningar och sånt :) Men jag håller tummarna att det går bra idag.
Har ni några speciella planer i helgen hos pappa eller?

Vi ska på lördag till ett par kompisar och titta på Mello.
Och på söndag ska vi ha kalas.
Så jag får väl ställa mig och baka också!

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag skulle vilja se den filmen också. Jag tycker den verkar så charmig :)
Låter som ni kommer få det super mysigt!

Ja, men visst förstår du. Jag fyller på tisdag! Ett år visare! Inte dumt det inte...

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack åh tack! :)

Stanna inne du idag, det är för kallt för att gå ut!

Kramar!

jenny sa...

Ja, en walk in closet är ju drömen! =)