torsdag 10 februari 2011

Vår inne


Igår hade vi underbart vårväder, man riktigt kände hur solen värmde i ansiktet. Hur underbart som helst :) 
Idag kan man inte se ett endaste spår av det... det snöar och ser inte särskilt mysigt ut ute... Är ju inte så det ska vara nu, tycker inte jag i alla fall!

Jag har ju lite av våren inne i alla fall, mina krokusar slog ut här om dagen. Så fina :)

Fick reda på igår att jag får finbesök imorgon, min stora lillebror kommer till oss över helgen. Ska bli roligt att få rå om honom lite!

9 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ja visst är det tråkigt med snö... Men som turär får vi njuta av våren inne istället:)
Ha en bra dag!
Kram Anna

Jannie sa...

Så vackert!
Snöeländet har nått oss oxå...suck
Ha en härlig dag ändå!Kram

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå typsikt att allt försvann. Jag har varit med om det där också, irriterande, grrrr...


Ooooo, vad kul, tack för alla apptips! Ska leta upp allihopa!!!
Tack för radiotipset, gud så bra!! Perfekt att jag har dig att fråga. =D

Vad glad jag blir att du mår så bra. När livet flyter på, är det ett behagligt och roligt och det göder nästa projekt och nästa och nästa...

Krokusar är ju helt underbara. Vilket härligt vårtecken att ha inomhus.

Jag sydde gardiner igår som jag hängde upp imorse. Gud vad fint det blev. Så lite gör så mycket i ens liv. Fantastiskt!

Ja, det funkar bra för mig att träna innan jobbet. Jag kommer hem vid halv åtta och allt blir så sent för mig då.

Spinningen var så himla rolig, musiken gör mycket och den här instruktören hade riktigt bra musik faktiskt. Nu fortsätter jag med spinning varje måndag 06:30 =P

Du är inte sugen på att bli träningsinstruktör?
jag tror jag skulle tycka det vore kul att vara instruktör i yoga faktiskt.

Johanna skrev till mig att hon skulle till huvudstaden. Ska du också det kanske? ;)

Nu ska jag äta lunch, tjola hopp!
Kram kram
Madde

Madeleine Berglund sa...

Ps. Det där vita huset, wooow, måste spana in det...
Har du facebook? Ska vi bli vänner där? =D

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Sakta men säkert börjar jag känna mig som en människa igen. Mådde inge vidare imorse men har legat i sängen och läst hela dagen så nu känner jag mig lite piggare.
Nu mår man ju illa konstant för att man är så hungrig :(

Vad gör du?
Vad mycket snö vi har fått. Ni med antar jag?

Stor kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Låter mysigt med fika!
Jag och Micke börjar nog snart bli folkskygga, nu när vi har legat och stirrat på varann i nästan en vecka :D
Vill träffa folk!
Men snart så är väl den värsta smittorisken över, hoppas jag!

Jo, jag får i mig lite mat. Fick rådet att äta lite men ofta. Så jag äter typ en jätte liten portion.

Ska ni hitta på i helgen då?
Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Låter som en bra idé att han kommer till er ett tag. Bli lite ompysslad. Inte lätt att vara tonåring.

Vi ska kurera oss. Blir nog att åka en sväng för att få se lite annat. Behöver köpa hundmat :D Haha! Så ser våran helg ut!

Det tok snöar här!

Kram!

Madeleine Berglund sa...

Hej bloggvän och nu facebookvän! Vad kul!!! Hihi.. =D

Ja, jag vet, ett stort steg att bli instruktör men väldigt lockande på något vis... Hmm.. Jag bearbetar det och det är ju inte helt gratis att utbilda sig till instruktör...tyvärr..

Nu har jag fixat alla appar by the way. =D

Ja, hon skulle komma förbi butiken vilket är jätte roligt!

Kram Madde

Tess sa...

Så fint! Härligt.
Snö på alla ledder här med i dag. Suck!
Vad härligt att få besök av brorsan :)
Kramar