torsdag 24 februari 2011

Ridning

 På förmiddagen idag har vi varit och testat på att rida. Eller vi och vi, lillasyster har. Jag fick gå runt med hästen runt runt på en bana ;) Men syster var nöjd så då är väl jag också det.
Hästar är fina, men stora! Man har allt lite respekt för dom.

Nu blir det alldeles snart bio, Gyllene Knorren :) Det är härligt att kunna ha lite sportlov!

(Blir frustrerad över att det bli så små bilder, får det inte att funka i pappas dator som jag kan på min där hemma.. jobbigt!)

6 kommentarer:

Jannie sa...

Hästar är ju helt underbara!
Att du inte tog dig en sväng!

ha ha ha SÄKERT att det va Rikard som scannade fel!Lätt o skylla på honom när han inte kan försvara sig!ha ha ha
Hoppas ni får en härlig kväll!KRAM

ellen sa...

åhhh myspys :) Njut av lite ledighet tillsammans med syskonen!!! KRAM PÅ DEJQ

Petra sa...

Härligt det ser ut.

Marica sa...

Mys med syskontid! Jag o grabbarna ska nog gå på den bion i helgen eller nästa vecka! Var den bra? Tror du alla mina grabbar orkar sitta stilla?
*Kramar* SAKNAR DEJ!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Som vanligt när någon av oss fyller har jag STORA planer på att baka en massa gott. Det slutar ALLTID med att jag köper färdigt ;)
Är lite lat ;)

Hur har ni det?
Var Knorren filmen bra?

Kram kram!

Jannie sa...

ha ha ha Du är för snäll du!
Jag slapp faktiskt ambulansen!Tjo-ho!
Sen är jag iofs stel som en pinne idag,men det är väl smällar man får ta...
Hoppas du får en riktigt mysig kväll!
Massa kramar