tisdag 22 februari 2011

Alla hjärtans dag i efterkott


En vecka efter alla hjärtans dag damp det ner ett superfint alla hjärtans dag kort i hallen. Från min syster såklart, världens sötaste! Ska åka ner några dagar till pappa och syskonen imorgon, ska bli så roligt. Kärlek!



Förra veckans alla hjärtans dag ros hade igår gett upp, den hängde med huvudet och såg väldigt vissen ut. Men själva blomman var faktiskt fortfarande fin så den hamnade i min fina skål :)

Nu ska jag snart iväg till skolan för grupparbete... Jag känner att jag börjar bli väldigt skoltrött. Jag vill vara klar NU!

Tisdag idag och såklart tisdagsinspiration, titta in sen vetja!

6 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Åå vilket fint kort. :)

Du verkar haft det bra på melodifestivalen ändå. Det är ju som sagt intressant att se hur allt går till.

Själv är jag jätte trött idag. Har ingen energi alls.
Hoppas grupparbetet går bra, jag förstår att du bara vill bli klar!!!!

Ha de fint idag!
Kram Madde

Therese sa...

Så gulligt kort din syster fixat <3 KRAM KRAM

MIN LYCKA ♥ sa...

gulligt!

Familjen Lindström sa...

Åh så sött :D
Jag är grymt jobbtrött, synd att man aldrig blir klar med jobbet ;)
Kramkram

Familjen Lindström sa...

Åh så sött :D
Jag är grymt jobbtrött, synd att man aldrig blir klar med jobbet ;)
Kramkram

Gaymasen sa...

Aw vad fint. Bättre sent än aldrig. :)

Och hoppas semlan smakade. Pizzan smakade.. OM DEN GJORDE! Haha.

Och detsamma! Nu är ju inte gymmet det fräschaste stället att se en på men ja. Man får la bjuda på det. Haha. Jag sa det efteråt till min karl "Hur fräsch var jag som gav henne en kram precis efter att jag tränat?" men hoppas jag varken stank eller såg allt för sunkig ut. ;)