måndag 14 februari 2011

Hjärtligt mysigt


Det blev en jättemysig alla hjärtans dag tillsammans med min älskling! Vi har lagat mat och bara umgåtts, så mysigt! Fick biljetten till musikalen Rent som ska spelas här i Skövde i vår och presentkort på spa, perfekta presenter :) Jag gav bort en rakprodukt från Make up store och en stor ros.

Tycker faktiskt alla hjärtans dag är ett ganska bra påfund. Att visa sin kärlek, både till vänner och till pojk/flickvänner lite extra ibland är jätteviktigt. Jag gillar dessutom att fira saker och alla hjärtans dag är absolut en "ursäkt" till att fira. Affärernas del i det hela kan däremot diskuteras...


Jag är riktigt svag för pannacotta och har hittat ett perfekt recept, här hittar ni det. Mmm, kan äta hur mycket som helst!

Dessvärre mår jag inge vidare, feber som jag hade för någon vecka sen har kommit tillbaka och min hals är tjock. Blir så frustrerad, har varken tid eller lust med sånt....

5 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

VILKEN PERFEKT DAG!!;)))

MIN LYCKA ♥ sa...

eller du...inte bra med feber...samma här, mår skrutt om vartannat hela tiden!

Sara sa...

Det ser ut som en riktigt fin alla hjärtans <3 :) Min dag var som vanligt, men den slutade lite extra fint :) Ingen god mat dock, men det får bli en annan kväll. Fick blommor, choklad och en riktigt fin present ialla fall :)

Rent är helt underbar! Var och såg den på Göteborgsoperan när jag gick på gymnasiet, heeelt fantastisk! Vad roligt att den kommer till Skövde!

Hoppas att du mår bättre när du vaknar idag och inte blir sjuk. Massa kramar

Ps: Nu ska någon från Samsung komma hit i veckan och fixa TVn. Bra service dom har i alla fall :)

Tess sa...

Vilken härlig dag ni fick!
Men fasen stackare, att du skulle bli dålig igen!
Krya på dig nu.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Ser ut som en underbar middag. Blev jag nästan lite hungrig :)

Jasså, du är krasslig igen. Då är vi två. Jag är sjukskriven denna vecka också. Har inte riktigt kommit igen efter magsjukan. Känner mig helt överkörd, lite halv snorig och allmänt låg :(
Tji, fick jag. Jag som kände mig piggare i slutet på förra veckan.

Krya på dig! Och en Stor kram från mig!