onsdag 23 februari 2011

Hemnet-pärlor

Förra veckan blev det ju inga hemnetspärlor, då låg jag sjuk i soffan och tittade på OC istället. Men nu så :)
För två veckor sedan fick jag en utmaning från Amanda:
Ett förslag på utmaning kan vara att du letar dig lite mer norr över, det mesta av det fina du hittar finns i södra svergie!

Så här kommer lite objekt som jag hittat norröver :) Finns mycket fint där med såklart! Men det är faktiskt så att de riktiga vräkiga och svindyra husen, de finns oftast i södra delen av vårt land.

Mysigt litet hus men sjöläge.

Ett sånt här hus skulle jag absolut tänka mig... synd att det ligger lite väl långt upp.

Gulligt fritidshus vid havet, så sött!
Spännande villa i Sundsvall med knasig form.

Vilken är er favorit?
Utmana mig till nästa vecka vetja!

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Ojojoj, vilken utsikt alltså. Jösses!!!

Vad roligt att du har det som ett återkommande inlägg med hemnetpärlor tycker jag. :)

Ja, men tack o tack, vad snällt sagt. :)
Ja, men kommer du till huvudstaden så ses vi. Om inte jag reser nedåt landet förstås.

Jag och en vän pratar lite löst om att åka till ullared i vår för övrigt. =D

Kram madde

Amanda sa...

oj, oj, oj så glad jag blir att jag kunde få bidra med lite tips! Åker själv till Norrbotten (Boden) på lördag!
kram, kram

Madeleine Berglund sa...

Oooh, tackar tackar för inbjudan. :)
Kram kram
Madde