måndag 21 februari 2011

Tips: Kallmuren


Tänkte ge er ett litet tips!
I månadens Gård & Torp (nr2/11) är det ett helt uppslag där en av tidningen arkitekter ger förslag på hur min morbror och hans pojkvän skulle kunna bygga om sin veranda. Lite roligt att läsa om deras torp i en ganska stor tidning! 




Torpet köpte det för ungefär 1,5 år sedan ligger i Gävleborgs län och de har renoverat en hel del, huset håller på att bli jättefint! Men eftersom min morbror bor i London och hans pojkvän i Göteborg är de inte där så ofta... Jag har inte heller varit där än, men det är absolut ett av sommarens mål, att åka dit!
Ni kan läsa Klas och Jonas blogg om renoveringen här.

11 kommentarer:

Jannie sa...

Dit måste du ju bara åka!
Supersött hus ju!

Ja jisses ja.Vilka stollar det finns!Vem i hela världen vill gå in där för att "testa" sitt förhållande ja??Helt galet...
Men en Ove där hade vart något!!ha ha ha Klockrent!
Hoppas du har en mysig måndag vännen!Kramar

charlotte sa...

mormor och hans pojkvän? ;)

söööt!

puss

Emilias sa...

Haha, alla mormödrar har väl en pojkvän??? Eller ;)
PUSS!

Snäckskalsdalen. sa...

Coolt, gillar den tidningen och huset är så fint så fint. Drömmen.
Agneta kram

Välkommen in till oss!!! sa...

Häftigt, måste spana på bloggen mer..

Dressingen gick jättebra att göra, inga problem alls. God som tusan också!

Här är det sportlov och en massa ma plugg inför den stundande tentan;) Skönt att få en paus från jobbet ett litet tag iallafall..;)

KRAM

Familjen Lindström sa...

Åh vad kul! Och vad kul att du verkar haft en kanonhelg :)
Ha en bra start på veckan så hörs vi senare, fullt upp med mycket jobb tyvärr :(
Kraaaam

Familjen Lindström sa...

Åh, glömde fråga, har du fått ditt &-tecken? Min kompis som beställde samtidigt som du fick sitt i fredags. På tal om nätshopping, även min täckkjol har kommit och jag är såååå nöjd! :D
Kram igen!

Familjen Lindström sa...

Åh, glömde fråga, har du fått ditt &-tecken? Min kompis som beställde samtidigt som du fick sitt i fredags. På tal om nätshopping, även min täckkjol har kommit och jag är såååå nöjd! :D
Kram igen!

Emilias sa...

Malin: nej &-tecknet har inte kommit än :( men det borde vara på väg nu, kul! Beställde du nått??

Vad jobbigt med mycket på jobbet! Hoppas det lugnar ner sig snart? Har ni sportlov nästa vecka?
Kramar

Ljusa vardag sa...

Vad kul att de är med i reportaget! Ska kolla in deras blogg om renoveringen, spännande... Ser ut att vara ett mysigt litet sommarhus a la ernst;) I like. Ha en fortsatt trevlig kväll och tack för titten hos mig! Kram Anna

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Vad roligt att de är med i tidningen. Måste kika in deras blogg!

Det känns bra att vara tillbaka på arbetet. Skönt, började bli lite less på att ligga hemma.
Hur mår du?

Jag förstår att du är skoltrött. Jag var redan skoltrött på gymnasiet. Och du som har läst x antal år till... Puh!!

Kram kram!