tisdag 1 februari 2011

Tisdagsinspiration


Muggar i dagens tisdagsinspiration. 
Jag har en förkärlek för koppar av olika slag... skulle kunna ha hur många som helst! Men man måste ju hinna dricka ur dom också, haha. De två första är från Ellis Corner och Green Gate muggen/koppen här under är från Balders Hage. Fina webshopar båda två.

Vi har en uppsättning Green Gate muggar som vi fick i julklapp förra året... Gillar dom jättemycket!

Har ni någon favorit, något som ni kan ha hur många som helst av? :)

4 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag älskar också muggar, i alla dess slag. Helst stora och rubusta ska dom vara :)

Hoppas du har det bra på jobbet! Hörs kanske senare! Kramar!

Madeleine Berglund sa...

Hej =)

Vad kul att du och Rikard kan träna tillsammans. =)
Det går bra med min träning. jag promenerar varje dag, sen tränar jag body pump och yoga. Tanken är att jag ska börja simma också men vi får se. =D

Den blåvita koppen är så vacker, keramiken ser så spröd och elegant ut.

Jag har intervjuat Ernst till bloggen och den intervjun lägger jag upp på bloggen imorgon. Whii. =)

Vad fin du är med sparken!!!! Det är ju sååå himla kul!!!

Ååå vad spännande med bloggträff. Maria är sååå underbar!!!! =)

Vart bor du? *nyfiken*


Kram Madde

Petra sa...

Balders hage är sådan mysig butik.

Therese sa...

Grattis till VGet och den översta blå/vita koppen är jag sååå sugen på, men passar inte min budget just nu... KRAM!