söndag 27 februari 2011

Mello-night


Igår hade vi Mello-night här, jag o Rikard! Vi satte betyg på låtarna i tre kategorier, låt, klädsel och framträdande. Sen tippade vi vilka två som skulle komma till final och vilka två som skulle komma till andra chansen! Jag vann ;) Tippade självklart Linda Bengtzing som har varit min favorit länge! Äntligen en riktig schlager. 
Tycker ni rätt bidrag gick vidare?


Tacos, chips och lite godis hörde självklart kvällen till :) Mys!

Idag blir det söndagslunch hos Rikards föräldrar, ska bli trevligt :) 

5 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Här röstades det också på Bengtzing även om hon definitivt inte är min favorit ;) men men...

Sådär väder idag, slöar och hänger i snön runt campingen. Imorgon blir det skidor igen sen hem... katten är inlåst och grannen som skulle ta hand om henne har fått fel nyckel så vi måste hem imorgon :S

Ha en trevlig söndag!
Kram

Emilias sa...

Malin: är ni på skidresa alltså? :) Kul! Men vad tråkigt med katten!!
Hade ni tänkt stanna mycket längre??
Kramkram

Familjen Lindström sa...

Ja, vi drog upp till Borlänge i fredags :D är ledig till onsdag så hade inte tänkt stanna sååå länge till men två hela dagar känns max att lämna kissen även om hon har massor med hårdmat och lådan... Så imorgon blir det hemfärd, tur att det inte är så långt ;) Kommer ni iväg något och åker skidor i år? Riktigt kul, trots att jag är grymt less på snön ;)
Kram

Emilias sa...

Malin: åh så roligt! Jag är då himla sugen på att åka skidor, det var verkligen evigheter sen sist... Vi har planer på att åka till nyår, tyvärr är det ju långt tills dess :( när det handlar om skidor är snö kul!!

Då missar ni inte så många dagar men ändå... Förstår att det känns tråkigt! Men då får du några lediga dagar hemma :)
Kramkram

Therese sa...

Hi hi ni gick verkligen in för mellon!!! Men håller med att Bengtsing var bäst! Stor kram och ha en fin vecka <3