fredag 11 februari 2011

Underbara fredag

Ser ni, den blå/lila krokusen har redan slagit ut :)
Fick en prenumeration av Elle Inergiör av en fin vän i julklapp, här om dagen kom första numret.
Me like, då har jag lite o läsa i helgen!!
Snö snö snö... nu får det vara nog! Vi hade en bra föreläsning idag om huvudräkning, trodde aldrig att mattekursen skulle vara så intressant som den är :) Fick en del aha-upplevelser idag, det gillas!

Bara några timmar kvar till lillebror kommer, tror han behöver komma hit och bli lite bortskämd. Det är inte lätt att vara tonåring (jag har totalt förträngt hur det var när jag var det, haha) och det är nog lätt att man hamnar lite på sniskan. Tänk vad stort grupptrycket är... 
I helgen får lillebror komma hit och bara vara lillebror, inte den där stora (?) tuffa 14 åringen som han är hemma med kompisar :)

Fredagsmys med tacos, chips och godis blir det. Myyys!

Önskar er alla finingar en riktigt trevlig helg!

7 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Ååå gud så härlig din fredag kommer bli och är! lovely!

Se det som träning, jo jag gör det men ändå.. jag blir så gnällig..precis som ett barn. =P

Själv ska jag nog köpa tulpaner idag. Och godis. Och äppeljuice.. Hihi. ;)

Vad mysigt att din lillebror kommer på besök. Ja huva ligen, mycket har man lyckats förtränga...

Kram kram
madde

Maria - Villa Krutbruket sa...

Kikar in för att önska dig detsamma!
Idag har jag lite lite mer energi.

Ha en mysig kväll! Krammm!

Petra sa...

Ha det mysigt med brosan och mys rejält.

Therese sa...

Terrinen är grym!!! Blev verkligen vackert <3 Njut nu av helgen och din tidning! Massa kramar

Anonym sa...

Åh det låter härligt!

MIN LYCKA ♥ sa...

Skönt med fredag och helg. Nu är det lördag och melodifestivalen, skoj!! Idag kommer vänner från Göteborg och ska bjuda på en smaskig fisksoppa med mycket grädde i;)

Vi har sportlov v.8, jobbar 1 vecka till! Sen så...

Jag har lila i mitt vardagsrum, om du minns den lila mattan (som jag la ut kort på för ett tag sen). I vårt lilla sovrum, nya kontoret och gästrummet, blir det RÖTT, vi ska verkligen slå på stort. Tror det kommer bli jätteläckert!!

Här är det -11,5 grader, huga!
KRAM

Madeleine Berglund sa...

Hihi, vad bra;) tack! Jahapp, då blir det film, godis och mys för min del ikväll. Du kollar på hockey? =D kramis