fredag 18 februari 2011

Även blommorna är vissna


Det är inte bara jag som varit (är) vissen de senaste dagarna... Blommorna här hemma har också vissnat. Ingen rolig syn faktiskt, även om vissna tulpaner faktiskt är ganska vackra!

Jag känner mig lite piggare idag och ska förhoppningsvis både orka mig till affären en sväng och att fixa lite här hemma. Och imorgon ska jag vara ännu piggare så jag orkar mig till Linköping ;) Det finns klart hopp om det!

Tack alla ni gulliga som lämnat så fina kryapådig kommentarer, ni är bäst allihopa!
Vill även önska er en fin helg! 

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej!

Vad glad jag blir att höra att du känner dig bättre.
Jag sitter och väntar på samtal från VC. Är fortfarande hängig.

Hemmet ska vi inte prata om. Har inte haft ork att ta tag i det. Får bli sen...

Hoppas du får en toppen dag imorgon, och kan njuta av fullo!

Stor kram!

Therese sa...

Så skönt att höra att du är piggare!!! Här knoppas just mina pärlisar och de kompletteras med vackra fejkpärlisar å fejktulpaner, skönt att slippa det vissna ;-) KRAAAAM

Madeleine Berglund sa...

Hej Emilia =)

Jaså, du blev riktigt krasslig, man blir så ynklig och orkeslös. Hoppas Rikard tar väl hand om dig då. Men det gör han säkert. :)

Det är bra med mig, jag åt en sen lunch precis. Är proppmätt. Det hela känns såklart värre av att jag typ ätit en stor marabou idag på jobbet. Det har kommit en ny sort med mango. Jag älskar visserligen mango men den här var ingen hit. Men det går minsann bra att äta upp hela ändå, haha...

Man blir alltid så sugen när man jobbar av någon anledning. =P

Jag jobbar några timmar imorgon men resten av helgen ska jag ägna åt renovering minsann. Ett ganska stort projekt på gång så det är jätte skoj... =D

Hoppas du mår bättre idag.


Krya på dig nu!!!

Kram kram
Madde

Petra sa...

Hoppas att du känner dig bättre snart.

Camilla sa...

Jag hoppas att du känner dig bättre än dom där blommorna i alla fall ;)
Kram på dig!