söndag 20 februari 2011

Mellon


Nu är vi hemma i Skövde igen efter bra dagar i Linköping :) Vi hade verkligen hur bra platser som helst på Mellon, vi hade scenen kanske 50 m snett framför oss. Det mest spännande att gå på direktsända evenemang är nästan att följa allt som händer, det vi inte får se i tv. Hur kamerorna sköts, hur programledarna förbereder sig och så :) 


Tyvärr var inte stämningen den bästa. Har varit på Idol två gånger och det går inte ens o jämföra Idolstämningen med Mello, så mycket bättre på Idol. Frågan är varför? Men man tycker ju att man åtminstone kan applådera till artisterna...


Annat var det när den här flickidolen intog scenen, tänk om det varit den stämningen under hela kvällen ;)
Tycker nog att rätt bidrag gick vidare ändå, vad tycker ni?

Det blev ingen utgång, vi var båda lite halvsjuka så när vi kom hem till Charlotte var vi dödströtta och somnade gott!
Tack Maria och Charlotte för en toppenhelg :)

6 kommentarer:

Gaymasen sa...

Jag tyckte alla bidrag var rätt kassa igår. Men (detta tar emot...) Saade var bäst. Usch. Jag gillar inte han. Han är så töntig. Haha. :P

Charlotte sa...

förmodligen för att idolartisterna som är i final är bättre och roligare ;)

MIN LYCKA ♥ sa...

Idolstämningen är fantastisk, synd att det inte var samma på mello, konstigt...det är ju det som är halva grejen

Gott det ser ut med gelehallon, jag ska nog sno din present och göra något liknande hemma, har tänkt fylla en gammal kakburk i glas länge, men har inte kläckt idén om vad som ska fyllas i, men hallonen ser väldigt goda ut;) Undra om man kan hålla sig från "prydnanden" bara...hmm...

Nu väntar Wallander, efter ett gott skratt av solsidan!
Gokväll!!

Jannie sa...

Godmorgon!
Å vad roligt att du frisknade till!
ABSOLUT!!Saades låt var faktiskt kanonbra.O jäkligt snyggt framträdande!Klockrent!
Konstigt det där med stämningen...
Ha en underbar dag going!Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Åter på arbetet..
Känns nästan lite bra måste jag säga :)

Det snöar här, det känns mindre bra faktiskt. Nu börjar jag bli bra less på vinter och kyla.

Härliga bilder från Mello. Själv har jag inte sett det än. Jag är inte så stort fan av det programmet. Ännu mindre sen dom börjar med alla deltävlingar.

I veckan blir det jobb. Har inte så många andra planer ännu.

Ha en bra dag på jobbet! Kramar!

Therese sa...

Lät som en toppen helg, å glasskålen nedan var verkligen läcker, så jag förstår att du var sugen på en till dig själv med ;-) KRAM