lördag 26 februari 2011

På väg hem

På väg hem från Skånelandet. Att lämna ledsna syskon gör ont i hjärtat men vi har haft jättemysiga dagar :) bad på äventyrsbadet i Malmö igår o bio i torsdags!


Min lunch idag, nötter, vatten, bars o två kycklingklubbor. Pappa lagar god mat, men den är inte alltid så nyttig... Vi åt paella här om dan, Mmmm så gott! Bara vattnas i munnen bara av o se på bilden...



Borta bra men hemma bäst så ska bli skönt att komma hem till min Rikard! I eftermiddag blir det relaxen på arenan, ska bli mysigt!

Hoppas ni godingar har en fin helg :)

2 kommentarer:

Therese sa...

Vilken mysig helg med familjen du verkar ha haft! Och mycket riktigt, Bogge heter Holger och Luran heter Svea :-) Önskar dig en fin söndag vännen! KRAM

MIN LYCKA ♥ sa...

Paella som är såå gott!!
Kul att gissa schlagerlåtarna, roligt att du vann. Jag gillar faktiskt inte Linda Bengtzing men smaken är ju som sagt som baken;)


Lovet är slut imorgon börjar verkligheten igen! Jag har pluggat som en tok hela lovet och känner mig nöjd hittills, hoppas tentan går bra till torsdag!

Solsidan har börjat igen efter pausen, me like;)
Ha en underbar kväll!!