måndag 7 februari 2011

Fynd på vinden


Att rota på vinden lönade sig, hittade dessa godingar i lådorna där uppe :) Putsade upp kaktången lite, tycker den är så fin! Nu återstår bara att placera ut sakerna här hemma, eller de kanske får stå kvar sådär?



Det var mest småpryttlar jag hittade där uppe, men även denna soppterrin rotades fram :) Tycker den är jättefin men vet inte riktigt hur jag ska använda den... det tål att tänkas på.
Hittade en sak till, men den sparar vi till tisdagsinspirationen imorgon!

Alla dessa saker är undanplockade från min kära mamma. Jag har gått igenom dom förut och slängt det som jag aldrig någonsin kommer att använda men det mesta har ändå sparats. Det är jag vääldigt glad för :) Det är ju inte bara fina saker, de har en historia också, en historia som jag mer än gärna vill minnas!

6 kommentarer:

Petra sa...

Vilka fina saker.

Jannie sa...

Jättefina saker!
Tack going!Maten blev(kors i taket) jättelyckad!Men jag fick back-up...
ha ha ha NÅGON va nog lite småskraj att jag skulle bränna köttet...

Hoppas du får en riktigt härlig måndag!Massa kramar

Therese sa...

Soppterrinen är uuuuunderbar!!! Hade jag varit du hade jag gjort en fin vårplantering i den med lite lökar kanske någon primula m.m. :-D KRAM

Välkommen in till oss!!! sa...

Lane Ryr ligger utanför Uddevalla på västkusten. Det ligger i Bohuslän. Vi längtar till sommaren och slippa skotta snön och få campa, sola, bada, resa!!!

Vi har gjort klart Lappalnd och idag jobbar vi med Södermanland.

Har du några husdjur?
Har du barn?

Hälsningar
(Världens bästa!) Klass 4

Unknown sa...

Hej!
Vilka fina sker du har hittat, roligt när de har en historia också. Den där soppterrinen skulle jag ge mkt för :), lite blommer skulle jag nog sätta i den men den är väldigt fin som den är med!

Inga vattenkoppor men den berömda förkylningen har slått till. Astrid är väl bättre idag men Nora är rätt risig. Hade ju tänkt att vi skulle ta en sväng till stan på fre men vi får väl se hur det blir nu :(!

Hur är det med er? Något planerat för veckan?
Kramar

Unknown sa...

Ja vi får hoppas att det inte blir något långvarigt!

Vi kommer gärna på en fika på fredag, hoppas bara de har kryat på sig tills dess men de skulle jag väl tro :)!
Kram kram