onsdag 9 februari 2011

Hemnetonsdag

Här kommer de objekt jag hittat under 200 000, det var inte lätt kan jag säga. 
Renoveringsobjekt och potential är de gemensamma nämnarna de två första!

Titta vilken underbar veranda!
I hjärtat av Småland, stort hus med många möjligheter
200 000 kr

Lägg till några kronor till på renovering så har du en drömkåk utanför Örebro! Underbara kakelugnar.
150 000 kr 

I Lidköping kan du få en mysig två för inte ens hälften av 200 000.
95 000 kr

Vilken är er favorit?
Är det någon som har någon bra utmaning till nästa vecka?? :)

8 kommentarer:

Amanda sa...

De här objekten var också jättefina! Tänk vad fina smålands-huset och örebro-huset kunde bli med en stoor renoveringsbudget :)
Ett förslag på utmaning kan vara att du letar dig lite mer norr över, det mesta av det fina du hittar finns i södra svergie!
kram

Anonym sa...

Det var enkelt. Smålandshuset är ju beboeligt, till skillnad från det i Gusselby, och kommer nog att kosta mer än 200.000 tror jag. Tänk, lite målarfärg och nya tapeter där du, vad charmigt :)

Kram MM

Familjen Lindström sa...

Åh vilken kul utmaning!!! Ska kolla ordentligt på datorn (e på mobilen nu)!

PS. Mina kommentarer tycks falla bort :( har kommenterat de senaste två inläggen men ser dem inte. Måste kolla om d e något fel på min uppkoppling?!

Emilias sa...

Malin: jag fick kommentaren på tisdagsinspirationen men inte i det andra.. Knasigt :/ men kan ju ha med uppkopplingen att göra.
Kramar

Anonym sa...

Bra jobbat. RöstR också på smålandshuset. Men det var inte lätt att hitta objekt i den klassen. Skall visa vilka jag hittade när jag kommer hem. Kram

Anonym sa...

Bra jobbat. RöstR också på smålandshuset. Men det var inte lätt att hitta objekt i den klassen. Skall visa vilka jag hittade när jag kommer hem. Kram

HUSnrNIO sa...

Så underbart att hitta ngt sådant och få ägna sig åt att renovera och skapa ngt fint! Nu är tävlingen om en personlig & valfri tavla utav mig avgjord.
Vinnaren presenteras på bloggen nu så klicka in och kolla om det var du :-).
Ha en trevlig fredag & Tack för att du var med och tävlade :-)

Therese sa...

Härliga objekt båda två, tycker om gamla hus som renoveras, de har mer själ än nyproducerat... men kan kosta nästan mer att renovera ;-P

I går fick jag vara med och arrangera blommor, duktiga Kristina har visat mig hur man gör och så har jag fått fria händer att plocka ihop ett allahjärtans special, oj så skoj det var!!! Timmarna flög i väg :-) KRAM