lördag 5 februari 2011

Trevlig helg

Nästan lite Bullerbykänsla :) Det är min söta mormor på bilden...

Tittar in för att önska er fina där ute en trevlig helg med denna härliga vinterbild från förra veckan. 
Jag o mormor var på promenad/sparktur i byn dom bor i, vilket vinterväder! Tänk om det vore så idag, här är det bara grått o mulet...

Blir en lugn lördag, eventuellt lite shopping och sen hem till svärföräldrarna på middag :)
Melodifestivalen får man ju inte missa såklart heller, håller på Pernilla Andersson eller Danny. 
Vem hejar ni på ikväll?

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Underbar bild! Kul att se din söta mormor..

Jag har ingen aning om vilka som är med i kväll men jag håller stenhårt på Pernilla Andersson :D

Nu ska jag ta tag i dagen! Kramar!

MIN LYCKA ♥ sa...

Pernilla Andersson är jättebra!! Håller på henne!!

Tänkte på dig när jag skrev inlägget om Eureka. Den boken måste du kolla upp, eller ladda hem filerna på min länk. Jättebra och ger en massa tips om matematik och hur man kan jobba praktiskt, precis en sån bok man ibland behöver för att hitta roligare saker!


Kul med melodifestivalen ikväll!!

Kram kram

Therese sa...

Önskar dig en riktigt, riktigt fin helg kära du <3 Dessvärre har jag inga K i lager och kommer inte heller över några den närmsta tiden då de är slut hos lev :-/ KRAM!

HUSnrNIO sa...

Vilken underbar bild! Kul att du vill vara med och tävla om en tavla=) Ha en fortsatt trevlig lördagkväll.

Jannie sa...

Verkligen Bullerby-känsla!Så fantastiskt mysigt det ser ut!

ha ha ha Han ska nog få ett namn snart stackarn.De har tre alt kvar nu.Rio,Robin eller Alex.
Vi får väl se...
Hoppas du har en jättemysig kväll!Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej tjejen!

Här skiner solen idag, har varit ute på en promenad med Nenya..

Min helg har varit kanon.
Vi hade nämligen en överaskningsfest för våra kompisar som gifte sig för några helger sen här hemma igår. Och det blev så lyckat!
Kunde inte skriva nåt om det här på bloggen eftersom dom läser den :D

Ska du hitta på idag då?
Kramar

Camilla sa...

Vilken idyll!
Jag tyckte om Danny och Silver.
Sv: Jo...vi pratar så,men kanske inte alla ord på en gång. Och det beror på VEM man pratar med.
Pratar jag med pensionärer så pratar jag visst lite mer "bonnigt" än vanligt.
Kram på dig!