torsdag 17 februari 2011

Det måste gå

Min goa farmor grillar pinnbröd till oss i början av januari. Längtar tillbaka lite...

Här ligger jag hemma i soffan, fjärde dagen i rad nu... GAH! Hostar som bara den, har feber o känner mig allmänt kass....
Det var ju inte riktigt vad jag planerat för denna veckan. Inte ens vid datorn har jag orkat sitta... Jag har haft OC maraton på tv istället, lite nostalgi med den serien!  

lördag ska jag o min fina vän Maria på Melodifestivalen i Linköping!!! Hon har vunnit två biljetter och till min stora glädje fick jag följa med :) Så det finns inte i min värld att jag ska vara sjuk då... jag har idag o imorgon på mig att pigga på mig, DET SKA GÅ!

15 kommentarer:

Tess sa...

Håller alla tummar i världen för att du ska hinna pigga på dig!
Kramar

Snäckskalsdalen. sa...

Det är fortsatt kurering som gäller, det verkar helt klart det! Usch, det är inte roligt att vara sjuk.....krya på dig.
Agneta kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Jag håller alla tummar jag kan att du är frisk. Det är ju klart att du inte kan missa Melodifestivalen!

Jag vet faktiskt inte hur jag mår. Börjar lessna på det här. Mår lite bättre ena dagen och så nästa lite sämre. Men, men det går väl över någongång :)

Krya på dig nu! Vila ordentligt!

Kramar

Jannie sa...

Å nej!Din lilla stackare!!
Men klart du blir frisk tills på lördag!Ett måste helt enkelt.

Tack söta du för dina goa ord!Ja fy fan rent ut sagt,vilken jäkla upplevelse.ALDRIG mer!
Massa kramar

Familjen Lindström sa...

Åh vad kul med mello :) klart du blir frisk!!! Krya, krya, krya!!! Håller tummarna för dig!

Själv är jag såååå less på vädret, eller rättare sagt SL just nu... Förseningar varje dag och vartenda extratåg inställt. Investerade i en täckkjol idag (lite efter alla andra ;)) och det känns sådär att behöva slänga ut pengar på ett vinterplagg när man egentligen vill köpa vårkläder men jag vägrar stå en dag till i tjocka täckisbyxor och sedan svettas ihjäl på ett överfullt tåg :S

Kram på dig!

Emilias sa...

Malin: Ja det ska bli jättekul, och som sagt. DET SKA GÅ!!

Täckkjol??! Det var något nytt ;) är det något som folk i den stora staden har alltså ;) hihI! Låter väldigt praktiskt faktiskt, förstår dig absolut med täckbyxorna!

Kram och tack!

Familjen Lindström sa...

Haha, stora staden ;) snarare lilla förorten ;) vi som måste åka pendeltåg ovan jord och stå och frysa... Såg dem på en hel del redan förra vintern och bestämde mig för att köpa en till denna vinter. Men sen åkte vi ju till USA och när vi kom hem var de slut överallt! Nu har de kommit in igen så jag hoppas jag hinner använda den lite... Eller inte alls ;) helst vill jag att det ska bli så varmt att jag bara får lägga undan den till nästa vinter ;)

Googla på täckkjol så ser du alla möjliga varianter ;)

Kram!

Madeleine Berglund sa...

Titta så mysig bild!!!

Hur mår du din stackare? Har du hämtat dig under dagen? Ja, men du bara måste bli sjuk till helgen.. Vilken rolig grej, du måste ge mig inside information sedan ;)

KRYA PÅ DIG!
kram Madde

Therese sa...

Håller verkligen tummarna att du krtar på dig å kan njuta av mellon nu när din fina vän bjuder med dig <3 Kram

Unknown sa...

Usch va tråkigt att du har blivit sjuk. Hoppas att du blir frisk så att du naturligtvis kan gå på mello!
Vi skickar några bamse krya på dig kramar från oss här i hjo!!

Susanne P sa...

Hoppas att du hinner kurera dej innan dess.
Så kul att du vill vara med i tävlingen!
Kram & krya på dej!

Jannie sa...

Ville bara kika in o säga godmorgon o hoppas verkligen att du mår bättre redan idag!Massa kramar

Camilla sa...

Klart att du inte kan vara sjuk då!
Gud så roligt ni kommer att få!
Krya på dig nu!
Kram!

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken otur du har med sjukdomar i vår, kasst att vara sjuk, det hänger kvar hos mig oxå alldeles för länge, inte alls kul!

Åh så underbart skoj att få höra melodifest live!! Hoppas dagen och kvällen blir jätterbra!

Nu har jag sportlov, lovly;=))

KRAM

MIN LYCKA ♥ sa...

Tack för receptet!!

Nä sjukdomar är det ingen som förtjänar mer än ett par dagar i stöten, är ju såå jobbigt när man aldrig blir av med skiten!! Blä;)

En STOR kryapådigkram kommer här!!