torsdag 10 februari 2011

Ännu mer vår


Jag velade fram och tillbaka om jag skulle sätta blommor i soppterringen eller om jag skulle låta den vara som den är... Jag bestämde mig för det första alternativet och jag är såå nöjd! Blev mycket bättre än jag trodde.



Den vita krokusen (eller korkus som jag råkade skriva på fb, hihi) fick byta plats och tillsammans med en krokus till och en pärlehysaint blir dom ännu ett vårigt inslag här hemma :)
(Ni kan läsa mer om terrinen här)

Fina Maria har varit här en o fikat en stund och nu ska jag snart iväg o spinna, känner mig såå laddad!

Vill tacka er fina som tittar in här hos mig, blir så himla glad av era fina kommentarer! 

14 kommentarer:

Jenny sa...

Åhh vad fint!

Petra sa...

Otroligt vårligt och vackert.

ellen sa...

såå himla vårfint :) Vårblommor är underbara vårtecken!!! Kram till dej tjejen, så roligt att följa din blogg :)

Snäckskalsdalen. sa...

Det var en dekoration som heter duga det, finaste soppterrinen, kan det bli annat än läckert!
Agneta kram

Just Another Crazy Blonde sa...

Svar:
Jag är jätteglad att ni flyttar med! :D
Hoppas att du mår bra gumman - går skolan bra?! =)
Kramisar!

Annie sa...

Åhh jag vet, jag hoppas sommaren kommer snart, snart!
Tycker du gör så himla fina blomsterarrangemang och blir sugen på att själv plantera och fixa. Har man inte vår ute får man ju göra det inne! ;) Kramar!!

Ludmilla sa...

Å vad ny har vår hos er!!!

Gaymasen sa...

Jag borde kanske ta och köpa mig en ny, levande blomma jag också... ^^

Gaymasen sa...

Och gällande medicin: det tar sin lilla tid men det är värt det, det är jag säker på. Basåret tar ju bara ett år och jag har fyra VG så det tar väl ett halvår att läsa in.. Sen så. :)

Jannie sa...

Tjusigt vännen!
Lite av fynden är nu uppe,men jag orkade bara ta på Victors grejer...ha ha ha
så damen gillar leverpastejmacka?Men då hoppas jag ju du kör smörgåsgurka på oxå!hi hi hi Måste det ju va på!
Ha en fantastisk fredag!Kram

Camilla sa...

Oj,vad vackert!
Våren ja...
Är det inte vår ute får man se till att våren är inne :)
Kram på dig!

Hildas hem - Sofia sa...

Vilka underbara krokusar och så fint de passade i terrinen. Jag blir sugen på att skaffa mig lite nya vårblommor nu :)

Ha en fin fredag!
Kram Sofia

MIN LYCKA ♥ sa...

Jättefin terrin!!! Min gamla terrin går i rött och jag förknippar den med jul så har svårt för att ta fram den nu, men din är JÄTTEfin!!

Krokus är fint pch vårigt, precis vad man behöver nu!

Ha en mysig fredag, har ni sportlov i er kommun nu? Vi har det v.8...

Unknown sa...

Det blev ju jättefint, måste hitta en terrin jag me, hoppas jag kan fynda någon när loppis säsongen kommer igång.
Mysigt me lite besök från brorsan :)!
Hälsa så mkt och så får ni ha en riktig skön helg!
Kram kram