lördag 29 januari 2011

Till Norberg

Hemma hos mormor. Titta dörren, visst är den fin? Gillar soffan med, det är en Malmstens soffa
med Malmstenstyg!

Godmorgon lördag :)
När ni läser det här sitter jag på tåget upp till mormor och morfar, jag ska nämligen på dop imorgon. Är min lilla syssling Eddie som ska döpas. Hela släkten från min mammas sida brukar samlas vid såna tillfällen så det ska bli trevligt att träffa alla! Det händer inte så ofta.

Till min stora glädje meddelade mormor att hon köpt en ny spark, gissa om jag ska åka? Hoppas bara det fortfarande är sparkföre där uppe... Det bara måste vara det. Annars tror jag alldeles säkert den blir snygg på bloggbilder ändå ;)

Hoppas ni får en fin lördag!

3 kommentarer:

Petra sa...

Ha det så underbart.

Therese sa...

Så skoj med dop! Här har vi fint sparkföre, så hoppas du får njuta av en sparktur med :-) KRAM

Camilla sa...

Gud så gulligt med dop.
Och gott fika lär du ju få :)
Ha det SÅ bra.
Lycka till med spark turen.
Kram på dig!