torsdag 31 mars 2011

Flygande lätt


Jag bara älskar den här bilden! Det är inte alla som har haft en alldeles egen och superstark Pippi när dom var små :) 
Cissi (mina syskons mamma) har långt rött hår och att klä ut henne till Pippi var hur kul som helst!

Vad lätt livet var då, flygande lätt... De enda motgångarna man hade var att man inte fick äta godis varje dag och att man var tvungen att gå och lägga sig på tok för tidigt, typ.

Nu är jag vuxen!
En sak har jag definitivt lärt mig, man tar sig ur alla motgånger, lite starkare än när man gick in i dom!
Glöm inte det ni fina!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul ni ser ut att ha, båda två :)

Du är otroligt lik din mamma på den där bilden.

Kram kram
MM

Ljusa vardag sa...

Ja där sa du något sant. Det finns alltid något positivt med allt! Ibland kan det vara svårt att se dem bara, men i slutändan blir allting bra igen bara man tror på det och har den inställningen. Fint och kul kort! Mvh Anna

Ljusa vardag sa...

Du, jag har en liten fråga... Ser att du (och många andra) har kommentarer från anonyma läsare. Hur gör man för att lägga dit alternativet anonym? Vet du? Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilket härligt inlägg! Så sant det du skriver, fast ibland kan man se mörkt på en del saker..

Fredag! Så j*vla skönt ;)

Vad gör vi?

Kram!