torsdag 10 mars 2011

Med lite vit eller grå färg är den min


Ho, fullt upp idag! Skola, jobb och träning och allt har gått i ett. Det är så skönt när man sätter sig i soffan sen. Och imorgon är det fredag, det är ännu bättre det :)

Den här skänken fotade jag när jag var hemma hos min mormor och morfar i början på januari. Tycker om den jättemycket! Vet ni vad som är det bästa?!
Den är min!

Det är en av de möblerna som finna kvar efter min mamma och som nu står hos mormor...
Tänk er, lite vit eller grå färg och nya knoppar. Såå fin den kan bli!
Just nu har vi ingenstans att ställa den... någon som vill ge mig ett hus?
Så länge får mormor o morfar ta hand om den.

10 kommentarer:

Petra sa...

Den skänken kommer bli superfin.

http://hannaskrypin.se sa...

Jag tycker vitt.

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Det går bra på jobbet. Har ätit lite frukost precis! Skönt med fredag, ser fram emot 2 lediga dagar..

Super charmig skänk! Kommer bli så fin med lite färg..
Om ni bara kunde få ert hus så du får ta hem den...

Vad gör du idag?
Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Har inga speciella planer alls för dagen..

Härligt med en sväng på stan. Blir det någon shopping tro??

Kram!

Therese sa...

Så fin den är!!! Men i ett i övrigt vitt rum kan den nog vara väl så fin som den är nu, och extra roligt att den varit din mammas <3 KRAM

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ett tips! Jag köpte ett par jeans på Lindex för ett tag sen. Det är dom bästa jeans jag haft. Otroligt bra passform! Har köpt alla olika möjliga märken och dyra jeans men ett par på Lindex för 399:- är helt klart bäst!!

Ikväll blir det kebab! Latmasken orkar inte laga mat ;)
Ska ni äta?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag kika in på Lindex.com. Dom heter Lean. Jag köpte dom ljusare. Ska faktiskt ta och köpa mig dom mörkare också..
Så sköna!
Kika där vet jag så vet du vad du ska leta efter :)
Jag hatar också att prova jeans! Det är ungefär lika roligt som att prova BH:ar.

Låter gott! Det blir fläskfile imorgon för oss!

Kanske skulle ta och hyra en film ikväll! Hm?!?!

Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag tänkte göra fläskfilen i ugnen. Med kantarell sås och ugnstekt potatis.

Nej, jag tittar inte på Lets dance. Gillar inte det programmet..
Brukar ni titta på det?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Eller hur! Så segt...

Hoppas du hittar ett par bra jeans och att ni får en toppen dag! Vi hörs!

Kramar!

Jannie sa...

Du är så jäkla duktig med din träning o ditt pluggande.Respekt!
O byrån kommer att bli superfin.Röstar nog på vitt jag med.

Du,Vi kommer nästa helg med dammsugaren då.Vilket kanonerbjudande!ha ha Tackar tackar!
Ha en härlig fredag!Kramar