torsdag 17 mars 2011

Pepping


Det är nästan som man tror att någon visste att jag skulle ut o springa imorgon och bekymrade mig lite över vad jag skulle ha på mig. Idag fick jag nämligen min premie från tidning iForm som jag har väntat på ett tag, en löparjacka från Craft. Men underställ under blir den perfekt att springa i imorgon bitti och snygg med!
Peppingen har börjat redan nu...

Är bara ett litet krux, det ska bli snö här imorgon... INTE vad jag har tänkt precis. 
Det är bara att hålla tummarna för att det håller upp.
Nu blir det snart spinning efter en eftermiddag i soffan... Lite plugg har det blivit med, faktiskt!

6 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Kämpa på!!

Skit med snö;( Jag vill inte ha det, ska tydligen komma här me..

Maria - Villa Krutbruket sa...

Fredag! Fredag! Fredag! Fredag!

Firar detta med att ta ännu en kopp thé ;)

Kram på dig!

Sara sa...

Haha, tack då :p Men jag vet. Tur att jag är gravid! Höggravid till och med. Gosh.

Vad roligt med Craft-jackan! Man blir alltid mer motiverad med snygga och proffsiga kläder :D Hoppas löpturen går bra!

Ha en fantastisk helg i Tylösand, det är ni verkligen värda. Njuuuuut! :D Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Gör det! Jag ska sitta här och deppa lite..
Jag kikar på internet på lite vår kläder, kanske, men bara kanske gör det en på bättre humör.

När åker ni imorgon?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag vet faktiskt inte vad vi ska äta. Det var tänkt att vi skulle till en kompis ikväll och äta pizza men vi fick ställa in för några var sjuka. Så nu vet jag inte riktigt vad vi ska äta.

Vad ska ni äta?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

I morgon ska vi på bio och på resturang med några kompisar. Vi ska se filmen "The Fighter"
Resten av helgen blir det nog lugnt. Ska städa lite och tvätta. Du vet, det vanliga sysslorna!

Kram!