måndag 7 mars 2011

Puffar av hjärtan


Jag köpte ny musli förra veckan och igår när jag öppnade förpackningen upptäckte jag att den innehåll små puffar som var formade som hjärtan . Jättegulligt ju, på något sätt gjorde det mig lite glad... 
Så små enkla saker som gör en glad, det gillar jag!

Musli tycker jag är ett jättebra mellanmål, osötad ska den såklart vara.
Fil, musli, solroskärnor och lite linfrön, kanske en banan i. Mums!

Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Jag laddar för träning, tredje styrkepasset på tre dagar, det känns i kroppen.
Imorgon blir det vila!

14 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Hjärtmusli! Gott, hälsosamt och bra för hjärtat säkert.
Agneta kram

Unknown sa...

Hej!
Vad fin byrån blev, som ny :).
Jag har varit i gbg i helgen med några tjejer, va jättekul men lika kul och komma hemm till familjen igen :). Nu ligger vi sjuka här igen :(, hoppas vi blir friska till helgen så vi kan ses men det ska vi väl tro. Hittar ni på ngt kul i veckan??
Kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad gör vi idag?

Kram!

Petra sa...

De där är jättegoda! Extra plus på att dom är så fina.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vad skönt med en hemma dag! Nåt speciellt fix du har på schemat?

Jag jobbar, sen ikväll ska vi till svärmor på middag.
Så ser min dag ut.

Jag är på jakt efter gardiner, hissgardiner!
Har du något bra tips?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hoppas på att det blir en semla idag! Det visar sig :)

Jag skulle vilja ta en sväng till Hem och hobby. Men sen slog det mig att vi ska ju till Ullared i sommar. Kan ju avvakta tills dess, se om det finns några där.
Ska även kika på Åhlens.

Blir det någon semla för dig idag då?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

He, he!! Det är bäst att gardera sig! Som sagt man är ju inte ensam att äta semlor idag :)
På tal om att äta. Jag har funderat på en sak. Alla dessa "bak-bloggar" vad gör dom av allt dom bakar? Skulle dom äta allt det där skulle dom ju rulla fram. Iaf jag ;)

Ja, kanske skulle ta en tripp ner dit.. En bloggträff :)

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Eller hur, det är en stor fråga! Hm, vad gör de av allt. För det är ju inte ett bakverk i vecka..

Ja, men det tycker jag. Det vore ju super roligt!! Vi kan ju planera en helg nu i vår...
Jag är på!!!!!!

Kram!

Therese sa...

Men så söta, det är sådana vardagliga ting som förgyller helt klart! KRAM <3

Therese sa...

Men så söta, det är sådana vardagliga ting som förgyller helt klart! KRAM <3

Daniel sa...

Med hjärtat i musli! Härligt!

Jannie sa...

Så söta!
Borgs låt är grym!Superbra!Annars måste jag säga att jag gillar Saades låt...Hade vart kul om vi kunde skicka en sådan låt någon gång.
Håller med om att Silvers låt va helt ok,men Lumbholts låt??
Eh.Nej tack!ha ha ha
Massa kramar

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, jag kan vilken helg som helst, från april och framåt...

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det blir bra det! Kolla med henne..
Vad roligt!!

Kramar!