onsdag 9 mars 2011

Ny väska


Det blev en ny väska som fick följa med mig hem från HM idag, det är samma modell som på bilden men inte i de här färgerna. Min har svarta skinndetaljer och tyget är i naturvitt istället. Stod o valde mellan den och del randiga på bilden... Har fortfarande inte bestämt vilket jag tycken bäst om ;)
Köpte ett par svarta byxor med...

Det blev jättefint på byrån, dock blev bilderna inte så bra. Det har varit mulet och tråkigt ute idag och där byrån står kommer det inte så mycket dagsljus vilket gjorde att bilderna blev kassa. Ska göra ett nytt försök imorgon igen!

7 kommentarer:

ellen sa...

Kul med lite shopping :) Ser fram emot att se byran med saker på, vi är oxå grymt sugna på Malmbyrån i vitt, men kan inte bestämma oss om vi ska ha den stora eller lilla! Hihihi KRAM på dej!

Petra sa...

Ursnygg. Blev sugen på den själv.
Kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Här har det shoppats ser jag! Väskan var ju skit snygg, vårig och fin!
Alltid roligt med en ny kokbok till samlingen..
Jag är så shopping sugen så jag tror jag håller på och dör, förstår du. Jobbigt läge då jag borde spara pengar till Ullared i sommar... Ja, ja!! Det finns så mycket man borde!

Vad gör vi idag?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hehe!
Nu tror jag nog att vi har pratat lite för länge med varann här i bloggvärlden ;)
Vi skrev till varann EXAKT samtidigt! Spooky!!!!!!

Det är bara bra med mig idag!
Segt att du sovit dåligt! Får sova middag på dagen i dag istället...

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

He,he! Ja man lär sig snabbt..
Får man inget meddelande från den andra på en dag så börjar man undra..

Oj, vilket fullspäckad dag! Kanske på gott och ont! Då sover du säkert gott i natt..

För mig blir det arbete till 15, sen ska jag hem för ett par kompisar kommer och firar mig i eftermiddag. Lite sent men det har varit en massa sjukdomar och annat som förhalat det en hel vecka. Men nu så!!
Blir lite fika!!

Snart helg igen! Vad har ni för planer?

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag förstår precis vad du menar, med att fastna vid datorn :)
Så lätt, så lätt!

Aha, ni ska på kalas. Vad roligt!
Och musikal är ju inge fel det heller.
Jag och Micke var på Footloose i Sthlm första året vi var tillsammans. Älskar musikaler! Man blir glad av all dans!

För mig blir det inget speciellt. Får se vad vi hittar på!

Ha nu en bra dag! Kramar kramar!

Tess sa...

Åh så snygg! Vill ha!
Kramar