söndag 13 mars 2011

Frossat i gottigheter


Idag har det frossats i gottigheter :) Vi lagade en supersmarrig kycklingpaj till lunch, med curry, paprika, chili, broccoli, tomater och mozzarella ost. Yammie!


Rikard har tjatat om chokladbollar ett tag så det har det blivit med, hälften med cocos och hälften med prälsocker :) Evigheter sen jag åt hemmabakade chokladbollar så det ska bli smaskigt!
Även ett gäng brödbullar har det blivit...

Och nej, jag har inte stått i köket hela dagen, jag har hunnit med en promenad och ett pass på gymmet med!

Hoppas ni har haft en fin helg och att ni är laddade inför veckan som kommer!
Imorgon börjar mina veckor med massor med konditionsträning, jag laddar inför det. Skoj ska det bli!

8 kommentarer:

MIN LYCKA ♥ sa...

Guud så go mat!! Jag sitter o väntar på att kvällsmaten ska bli klar och är hungrig på allt vad mat heter;=) Nyss hemkomna från Sälen och behöver energi efter en dag i bilen...

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Jaha, där ser man! Världen är liten ibland. :)

Mmmums! Chokladbollar är helt klart underskattat. Enkelt och så gott.

Lycka till med träningen i veckan!

Kram Johanna

Gaymasen sa...

Mums vad gött och neeej helt fel låt vann ju igår! Haha. Danny, Oh my God-låten eller Sanna skulle ha vunnit. VEM SOM HELST av de tre bara inte Saade. ^^

Kikan sa...

Åh attans vad gott...tänkte faktiskt på chokladbollar härom dagen, att det var länge sedan jag gjorde det och att man borde göra sådana någon dag :) Får väl passa på nu när jag är hemma och ledig. Det är plus/minus två veckor kvar tills bäbben kommer nu.... Kram Kikan

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Ny vecka! Det slog mig imorse när jag satt i bilen på jobbet att det är en vecka nämre till sommaren och semestern! Då kändes det genast lite bättre...

Allt det där såg ju bara för gott ut! Speciellt pajen!

Min helg har varit bra. Har inte gjort så mycket faktiskt. Tvättat lite, plockat tvätt, handlat, fikat med vänner, promenader. Ja, sånt där vanligt du vet.
Nästa helg funderar vi på att gå på bio och gå ut och käka med ett par kompisar.

Vad sker i veckan för dig då?

Kramar!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja just det! Ni ska ju på SPA. Herregud så härligt!

För mig blir det inget speciellt i veckan. Har bokat in en fika imorgon med en kompis men tror att jag måste boka av den för jag har ingen hundvakt :(

Pratade du med Johanna i helgen?
Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

JA, JA, JA!!!! Självklart vill jag följa med då!!! Det är ju ett perfekt tillfälle att ta vår bloggträff :)
Jag läser Vita verandan väldigt ofta, den andra då och då!
Loppis låter ju super skoj!

Brukar du läsa Josefins blogg Villa Carl Larsson?
Hon är i från Skövde. Jag kan ju höra med henne om hon vill med också??

Gud, vad roligt! Nåt att se fram emot..

Jag antecknar i filofaxen, 7 maj ;)

Kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Ja, kika in på hennes blogg. Jag har den i min lista.
Henne har jag träffat en gång förrut. Hon och hennes kille kom hem till oss och kika på vårt hus. Då när dom funderade på vad för hus dom ville bygga..
Jätte trevlig tjej!
Jag ska fråga henne..

Gud vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är du ledig idag?