tisdag 1 mars 2011

Tisdagsinspiration


Jag tänkte visa er en av mina absoluta favorithylloa här hemma, den finns i köket! Här förvarar vi främst våra kökböcker men det finns även plats för glasburkar med teer, frön och musli. Det är en hylla man bli glad och inspirerad av att bara kolla på!




Älskar mina kokböcker och dessa är mina favoriter :) Leilas böcker är dom jag använder absolut mest. Rutiga kokboken är den enda kokbok Rikard hade när vi flyttade ihop, gillar den eftersom det är en riktig klassiker. 
Tycker om att plocka om och ordna i hyllan, ändra ordning på burkarna o böckerna och så.... 

Jag önskar dock att jag hade tid att baka och laga mat ännu mer än vad jag redan gör!

8 kommentarer:

Tess sa...

Vad fint!
Jag önskar jag hade plats för någon hylla i köket att ställa fina saker på. Finns inte en enda vägg att hänga upp något på tyvärr.
Kramar

Familjen Lindström sa...

Haha! Blev helt förvirrad först, tisdagsinspiration?! Men det är ju söndag?! Haha! Man blir helt dagblind när man är långledig ;) Men nu är det jobb som gäller igen, kort vecka dock :D

Kram kram

Välkommen in till oss!!! sa...

Vi har åkt skidor, varit hemma, tagit det lugnt och badat. Flera har varit på äventyrsbad!

Har du också lov?

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej du fina!

Hur har du det en dag som denna?

Jag älskar också kokböcker. Jag fick Pluras senaste kokbok igår :)
Väldigt uppskattat :)

Ha en fin dag! Kram kram!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Segt att vara så där trött. Hoppas du blir lite piggare under dagen..

Jag fick en juicepress, pengar, handdukar, presentkort m.m. Jätte nöjd med alla fina saker..

Dricker du kaffe? Ta en kopp så kanske du piggnar till ;)

Kram!

Jannie sa...

Tack!Det gick faktiskt jättebra.Kändes tom lite bättre än första gången.Men soffan är nog ändå skönast att komma hem till...ha ha ha

Visst är lilleman duktig med sin vagn.Så stolt morsa så!Tro tusan att du vill vara mammaledig.Finns inget bättre!Men det kommer ju.Bara o träna!; )Puss o kram

Anonym sa...

Vad fint du har det!

Gaymasen sa...

det är snyggt med fyllda glasburkar! Ger lite liv till alltihop och är roligare när man ska använda't. :D

Och nu är jag frisk. Äntligen. Hatar att vara sjuk ^^