onsdag 2 mars 2011

Hemnet-godingar

Det går i ett nu... men får skylla mig själv som skjutit upp saker till sista minuten. Inte likt mig egentligen men just nu är det så... Där fick jag för att jag latade mig igår...

Det blir några snabba hemnets-godingar idag. Alla från min stad :) Finns några riktigt fina hus till salu här just nu...
Lagom stort med perfekt läge

Ett fint hus på Billingsluttningen, vill-ha-faktor. Titta bara köket!

Wohoo :) Även detta på Billingesluttningen, älskar precis allt med det här huset. Förutom priset ;)
Vilken gillar ni bäst?

Kram från en stressad Emilia!

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jag svarar på Face:an! Kram!

Familjen Lindström sa...

Så otroligt att husen i lilla Skövde börjar komma upp i Sthlms-priser... inte riktigt men, ja du förstår vad jag menar ;)

Gillar alla tre husen! Skulle kunna flytta in bums... fast tror inte jag skulle få med mig varken familj eller jobb till Skövde ;( så ensam och arbetslös tror jag inte något av husen är något för mig, hihi!

Ta det lugnt och stressa inte för mycket! (kommer helt klart från rätt person...)
Kram

Madeleine Berglund sa...

Ja, tänk så kul det vore.. =)

Gud vad jag måste köpa Sophie Dahls bok..ååå, så frestande. Jag tittade på en annan bok på nätet idag som jag vill köpa. Jag borde nästan slå till på ett bokköp. Kanske nästa vecka som belöning till mig själv? Ja, det låter bra tycker jag. Hihi.

kram Madde

Therese sa...

Gaaaaah vilka PRISER!!! Men drömma kan man ju ;-P Önskar dig en fin kväll <3

MIN LYCKA ♥ sa...

Fina hus! Det första funkade inte, men det andra med limegrön detalj var coolt! Det sista var också snyggt, men dyyrt! Jag fastnade för det mittersta.

Det känns bra att det inte bara jag som alltid är såå stressad;) hoppas det lugnar ner sig snart!!

Kram
ps. tentan gick toppen;))))