måndag 28 mars 2011

Sjukt nöjd

Passande bild va, hihi. Leilas goda kladdkaka med grädde och jordgubbar, smakade
mums igår! Livet handlar ju om att njuta, på många olika sätt!
Var ute och sprang igår förmiddag, det går bara bättre och bättre. Mitt mål att kunna springa hela Vårruset i maj känns inte alls långt borta!

Måndag: 2,8 km, hade nog orkat mer men kände att jag får börja lite lätt...
Lördag: 3 km i motvind. Det gick det med!
Plus ett spinningpass och ett styrkepass på gymmet såklart.

Det bästa är nästan efteråt, man känner sig så sjukt duktig och nöjd!
Får tacka all spinning för detta tror jag, det har verkligen gett mig jättemycket.

16 kommentarer:

Familjen Lindström sa...

Helt fantastiskt! Underbart! Och vad du är duktig!!! Jag är så grymt imponerad av dig ska du veta, önskar jag hade hälften av din vilja och motivation! Och så rätt du har, man ska ju njuta också! ;)

Ses förhoppningsvis i påsk! Kram

Emilias sa...

Malin:
Tack söta du, vad glad jag blir!! :) Den där viljan har aldrig funnits hos mig tidigare, i alla fall inte vad det gäller träning... Så är lite förvånad själv ;)

I påsk? :) Kommer du då alltså? Kuul!!
Kramar

Familjen Lindström sa...

Jag kommer en snabbis över dagen den 17:e och lämnar barnen, har tre timmar i sde då om du vill fika ;) sen kommer vi ner jag och maken för att hämta barnen, stannar då tors-sön och hoppas då på att träffa Marica o Malin med familjer...

Emilias sa...

Aha, ja jag träffas gärna :) Om det inte blir stressigt för dig, låter som ett tajt schema :) Kram

Familjen Lindström sa...

Toppen! Ska vi kolla om de två M:n också vill fika den 17:e? Återkommer med mina tågtider :) Mitt enda måste är Clarks och det där fiket du bloggade om förra veckan ;) så jag träffas gärna och fikar!

Emilias sa...

Ja kolla med dom med såklart :) Det ser jag fram emot, både Clarks, fika på förr och att träffa dig!

MIN LYCKA ♥ sa...

Härligt, you go!!!
Jag ska visst springa Gbg varvet...hmmm...kommer att vara som en våt fläck, för jag skjuter träningen framför mig, iallafall löpning...;) Livet är roligt nästan jämt;)!!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh va duktig du är:) Hejja, hejja..;)

Ha en toppendag
Kram Susanne

Snäckskalsdalen. sa...

Spänstigt. Och när man spänstar på så kan man äta våfflor med gott samvete!
Härligt.
Agneta kram

Gaymasen sa...

Du som verkar träna så mycket kommer fixa det galant! ^^

Hoppas du blev smartare än en femteklassare, om du vågade dig på det. ;)

marica sa...

Mmm såg att det var till spjälsäng men jag har ju ett litet fadderbarn som behöver sussa gott ;)
Kram <3

Tess sa...

Woohooo! Duktig tjej!
Kramar

Unknown sa...

Åh det där såg riktigt smarrigt ut :)!

Va duktig du är, önska jag kunde komma igång och spring me men disciplinen är inte den bästa här ;)!

Va kul att ni ska testa matkassen, ska bli spännande o se va ni tycker om den. Idag blev det riktigt mycket mat och gott tyckte vi.

Ha en bra kväll!

Kram kram

Petra sa...

Grymt jobbat!

Kram

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Åh, vad gott det såg ut :)
Kram

Jannie sa...

Duktiga du!!KRAMAR