tisdag 1 mars 2011

Himla typiskt

Lättkesella med funlight och kiwi, så gott!

Har sovit så dåligt i natt och hade verkligen inte lust att gå upp när klockan ringde... Men hade skola så det var bara o gå upp. När jag ätit frukost ringer Marica o säger att skolan är inställd. Så himla typiskt, kunde ju sovit myycket längre! Men men... 

Nu blir det lite mellanmål och några avsnitt av OC, har verkligen fastnat i den serien!
Lite skid-vm ska nog hinnas med också, och kanske lite plugg med.

Titta in senare så blir det, som vanligt på tisdagarna, lite tisdagsinspiration.

7 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Det är väl typiskt!!

Tack raring för gratulationen! Det värmer <3

KRAM!

i min lilla lilla värld sa...

Testa kesellan på pannkakorna jag gjorde idag. MUMS!!

minibebis är än så länge beräknad till 24 augusti, men det lär ändras vid RUL

Madeleine Berglund sa...

Hej! :)

Jag har haft en jätte bra helg faktiskt. :)
Ja men du, jag älskar också OC. Har du sett hela serien tidigare? En storfavorit hos mig. Seth är min sötnos, haha!!!

Kram kram Madde

Therese sa...

Så surt på sovmorgonen! Kikar in senare för lite isnpiration <3 KRAM

Petra sa...

Underbar gott mellanmål.

Sara sa...

Åh, det låter som en mysig dag! När jag hör sånt saknar jag studentlivet. Även om det kan vara ångestframkallande så är det verkligen frihet att få planera sin egen tid :)

Kram!

Jannie sa...

Vad gott det såg ut!
Typiskt med inställd skola när man väl tagit sig upp.
O skid -vm med pissig valla är ju inte bättre det.stackarna!

nu har jag googlat för att se vart man kan beställa vår någonstans,men det verkar rätt svårt tyvärr...
Hoppas du får en härlig dag ändå!
Massa kramar