torsdag 26 november 2009

Adventspynt på G

Idag hörrni ska vi adventspynta, som jag har längtat!! Tjuvstartar redan idag men det tycker inte jag gör någonting :) Vi struntar nog i de traditionella ljusstakarna i år och kör mest på stjärnor. Känns som den stilen passar bättre i den här lägenheten...

Vilken stil kör ni på? :)

Tittade precis på Pernillas jul på tv4 play, vilket mysigt program, fick massa inspiration. Sånt gillar vi! Har ni tittat?

Kommer säkert upp lite bilder innan kvällen är slut på vårt pynt :)

3 kommentarer:

nathalie sa...

Jag har w995 tror jag den heter =) Det står att man har 8,1 mega pixel men man får aldrig ut riktigt bra bilder :)

Fröken Ellinor sa...

Jag är en stjärn-tjej, stilrent men pyntat!

Fröken Ellinor sa...

Just det, nej jag använder inte linser. Jag ser så pass bra att det räcker med glasögon då jag kör bil och föreläser typ.

Men, ska kolla upp det ändå när jag är tillbaka till optikern, är alltid bra att veta fakta.