torsdag 12 november 2009

Tack vare mina nya byxor?

Åh, jag har haft en såå bra träningsvecka... undrar om de har med mina nya träningsbyxor att göra ;) Grymt nöjd med dom. För drygt ett år sedan när jag började träna på allvar skulle jag aaaldrig sätta på mig sånna tajta byxor o visa mig offentligt. Men nu gör jag det, måste ju betyda att det hänt lite där nere... i benen alltså ;) Efter alla timmar på löpbandet och crosstrainern vore det väl konstigt annars!

Men veckan är inte slut... imorgon blir det morgonträning med Maria, pilates och sen ska jag och älsklingen simma på eftermiddagen! Sen hörrni, tar jag helg. Det är ju ändå fredag och freeedagsmys, jaaaaa!

4 kommentarer:

Sara sa...

Åh, det låter så härligt med massa träning! Jag har ju kommit igång så bra, och nu har jag blivit krasslig i halsen. Så typiskt. Himla sjuka barn som inte håller sig hemma :p Kul att det går så bra för dig! Jag ska också kunna ha såna byxor en vacker dag ;)

Stor kram!

Marica sa...

Kul när träningen ger så bra resultat! Bra att byxorna är bra :) då ska jag oxå köpa ett par ;)
Fredagsmyyys är ju det bästa.. och på lördag är det vår dag!! Oxå det bästa!
Kram

Anonym sa...

Hej tjejen!

Hur går det med reseplanerna? :)

Hoppas att du får en bra helg!

Kram Carro

Sara sa...

Heeej :)

Ja, det förstår jag, man får så tokigt mycket kärlek från de där barnen, och det är underbart att få jobba och känna att man har nytta av de tuffa åren på utbildningen. Grymt ere!

Ja, det är precis så för mig. Vågar inte träna denna veckan eftersom halsen krånglar, måste ju vara fit for inskolningen som börjar på måndag! Men jag är så himla träningssugen.

I helgen händer nog inte så mycket. Är mest peppad på att dricka te och vila i soffan så att jag är pigg och utvilad på måndag. Vad ska ni göra?
KRAM!