söndag 15 november 2009

Söndag i november

Veckorna går fort... men helgerna går ännu fortare. Idag har vi varit en sväng på Maxi jag o Rikard! Sen kom Rikards syster med familj och Rikards mor o far hit och fikade :)
Alltid lika kul att träffa dom!

Årets första pepparkakor i min fina rosa Iitala skål
Bakade Leilas (vad annars?!) kladdkaka och toppade den med nougat som jag hyvlade på när kakan fortfarande var varm. Blev hur gott som helst, men ganska mastigt!
Mys-pys med världens sötaste Astrid, goare unge får man leta efter!
Imorgon är det ny vecka... hemmaplugg imorgon, då måste det hända saker...

6 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Lite skoj, juligt på din blogg men sommrig bild :) Sånt gillar vi, variation :D

Min vecka var så där förra veckan. Var hemma torsdag och fredag, kände mig hel krasslig.. Känns som om man går och bär på något som ej bryter ut :(
Helgen var väldigt lugnt, var bortbjudna i lördags men fick avboka eftersom jag inte var pigg..

Har ni gjort då?
Leilas kladdkaka låter inga fel :P

Kram på dig tjejen!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Heej!

Ja, jag har inte suttit vid datorn på några dgr.. Hade noll lust!
Men nu mår jag bra igen! :D Lite krasslig i hals fortfarande men det går väl över..

Ja, jag såg bilderna.Vad fina de blev, kul att ha såna där "proffs-bilder" på sig själv..

I veckan blir det nog inget speciellt som vanligt. Ska hem till en kompis ikväll det är väl det enda som är inbokat än så länge denna vecka..
vad blir det för dig?

Kraaaam!

Maria - Villa Krutbruket sa...

Nej, är det din tur nu :( Segt! Hoppas verkligen att det ger sig, speciellt om du har mkt att göra.. Inge roligt att bli liggande och en massa saker hänger över en.. !

Nej, har inte köpt så mkt nytt nu. Däremot fynda jag en del förra julen på rean :) Skit bra!
Har köpt 2 adventsljusstakar nu, sen tror jag att jag ska köpa en ny julgransmatta :)
Får se om den finns kvar den jag vill ha..
Längtar till advent nu, ska köpa lite hyacinter och julstjärnor :) Amaryllisar har jag redan 4 st..
Ska du köpa några julblommor?

Kurera dig med te och en bra film, så ska du se att förkyldningar är "pust veck"

Krammmmmar!

Sandra sa...

Eller hur :( Blev och är så arg att vi inte vann :(

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hehe, bra när man får saker så där då kan ju inte sambon säga något om den rosa blomman :)
Alltid lika roligt att få blommor!

Kraam!

Sthlm-Malin sa...

Älskar Leila!
:-)