fredag 20 november 2009

Ny leksak


Gigantisk bild, I know, men hitta ingen annan ;)

Jag har fått en ny leksak... eller fått o fått. Min gamla mobil krascha igår o smått-mobil-beroende-Emilia klarar sig inte utan mobil så det var bara att gå o köpa en ny (i-landsproblem) :) Så nu har jag o Rikard likadana skönheter, vi får akta så vi inte blandar ihop dom!

Nu är det fredag och självklart fredagsmys, maten puttrar på spisen, godsakerna väntar och Idol börjar snart! Såklart finns älsklingen här också.
Kan det bli bättre? Nej :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tjusig mobil hurru :D

Eller hur :) Så otroligt att barn är så olika i all utveckling. Som en bekant till mig, hennes son är två veckor yngre än Oliwer men han kryper redan och kan stå själv mot bord och allt sånt :) Medan Oliwer just lärt sig åla liiiite grann haha :)


Hehe, vi åker ju imorgon :D Var bara iväg hos mina föräldrar idag och lämna hunden för att slippa det imorgon bitti ;)

Pusspusss

Sandra sa...

Nemen nu ser jag ju att det är en sån mobil jag har fått nu :D Eller tagit över efter Andrés rättare sagt ^^

Den är rolig att pilla med hihi :)
Uppdaterar om vår dag i Ullared i morgon :D

Pusspuss